adexo3
۱۴۲۴۸۷۲
۷۳۱
۷۳۱
پ

ورود نتانیاهو به ۱۲۴ کشور ممنوع می‌شود!

یک رسانه عبری زبان فاش کرد، در صورتی که قضات دادگاه بین‌المللی لاهه حکم بازداشت بین‌المللی نتانیاهو و گالانت را صادر کنند، آنها از سفر به ۱۲۴ کشور جهان محروم خواهند شد.

تسنیم: یک رسانه عبری زبان فاش کرد، در صورتی که قضات دادگاه بین‌المللی لاهه حکم بازداشت بین‌المللی نتانیاهو و گالانت را صادر کنند، آنها از سفر به ۱۲۴ کشور جهان محروم خواهند شد.

ورود نتانیاهو به ۱۲۴ کشور ممنوع می‌شود!

 ماکو تارنمای شبکه تلویزیونی 12 رژیم صهیونیستی در گزارشی در این رابطه اعلام کرد، در صورتی که سه قاضی دادگاه کیفری بین المللی در لاهه با صدور حکم بازداشت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر و یوآف گالانت وزیر جنگ موافقت کنند، این دو از این پس نخواهند توانست به هیچ یک از کشورهای امضا کننده توافق رم سفر کنند.

به نوشته این رسانه عبری زبان، در صورت صدور این حکم نتانیاهو و گالانت دیگر اجازه سفر به کشورهایی همچون، آلمان، هلند، یونان، فرانسه، ژاپن، اسپانیا و دولت فلسطین را نخواهند داشت، در حالی که در ذیل خبر خود نام هر 124 کشور از قاره های مختلف جهان را در این رابطه ذکر کرد.

این رسانه عبری زبان در عین حال به رهبران اسرائیلی اطمینان داد، چون ایالات متحده جزو این کشورها نیست آنها خواهند توانست آزاده به آنجا سفر کنند.

گفتنی است این خبر در حالی منتشر می‌شود که رسانه‌های عبری زبان دیروز نیز فاش کردند، لیست دیگری نیز از سوی دادگاه لاهه در همین زمینه در دست صدور است و شمار دیگری از رهبران سیاسی و نظامی اسرائیلی در لیست افراد تحت تعقیب دادگاه لاهه قرار خواهند گرفت.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج