اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۴۹۶۶۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

تکذیب یک خبر درباره معاون روحانی

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با بیان اینکه گزینه پیشنهادی وزارت علوم نیستم و این موضوع را تکذیب می کنم، گفت: تا یک ماه و نیم دیگر در آیین نامه حمایت از نخبگان موضوع بورس یکساله ابلاغ می شود.

خبرگزاری مهر: معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با بیان اینکه گزینه پیشنهادی وزارت علوم نیستم و این موضوع را تکذیب می کنم، گفت: تا یک ماه و نیم دیگر در آیین نامه حمایت از نخبگان موضوع بورس یکساله ابلاغ می شود.

سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در حاشیه بازدید از پروژه های ملی دانشگاه امیرکبیر در جمع خبرنگاران گفت: یکی از مباحث اصلی سفر من به روسیه، صادرات فناوری بوده است. زیرا روسیه بازار خوبی در این خصوص دارد و اگر در این زمینه وارد بحث صادرات و بازار با کشور روسیه شویم می توانیم با دیگر کشورهااز جمله قزاقستان و بلاروس نیز فعالیت هایی داشته باشیم.

وی در ادامه گفت: فعالیت با چنین کشورهایی در زمینه پزشکی و تجهیزات پزشکی خواهد بود.

ستاری با بیان اینکه حمایت های معاونت علمی در بحث صادرات محصولات دانش بنیان چند مدل دارد، خاطرنشان کرد: تسهیل قوانین، حمایت از شرکت های دانش بنیان و معافیت های مالی و گمرکی از حمایتهای معاونت در بحث صادرات است.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در خصوص آیین نامه حمایت از نخبگان که طرح جدیدی در آینده دارد، گفت: در حال تعامل با بنیاد ملی نخبگان هستیم که دانشجویان دکترا را بتوانیم به مدت یک سال به بهترین دانشگاهها بفرستیم.

وی در این خصوص ادامه داد و عنوان کرد: اعزام این دانشجویان در همه رشته ها صورت می گیرد و تا یک ماه و نیم دیگر نهایی می شود.

ستاری افزود: در این طرح جدید در رشته ها اولویت بندی می کنیم در رشته های علوم شناختی، نانو و بایو حاضریم نخبگان را به مدت ۴ ساله بورس کنیم.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور اظهار داشت: این طرح بیشتر برای رشته هایی است که در داخل کشور وجود ندارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج