اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۵۰۰۵۹
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

آزادی ۲۰۰ ایزدی به دست پیشمرگ‌ های کرد

نماینده امور پناهجویان حکومت اقلیم کردستان عراق از آزادی ۲۰۰ شهروند ایزدی تحت اسارت گروه تروریستی داعش در جریان عملیات پیشمرگ های کرد، خبر داد.

خبرگزاری ایرنا: نماینده امور پناهجویان حکومت اقلیم کردستان عراق از آزادی ۲۰۰ شهروند ایزدی تحت اسارت گروه تروریستی داعش در جریان عملیات پیشمرگ های کرد، خبر داد.

پایگاه خبری 'الیوم السابع' گزارش داد؛ «نوری عثمان سنجاری» گفت: این ۲۰۰ نفر که به اسارت داعش درآمده بودند، توسط نیروهای پیشمرگ و یگان حفاظت سنجار متشکل از نیروهای ایزدی آزاد شدند.

این افراد شامل ۷۰ زن، ۵۰ کودک، ۸۰ پیر و جوان ایزدی در جریان یک عملیات در مناطق زمار و سنجار آزاد شدند و در حال حاضر آنها تحت حفاظت نیروهای کرد در داخل اقلیم کردستان قرار دارند.

وی عملیات آزادسازی این افراد را امری پیچیده و دشوار توصیف کرد و گفت: برای نجات این گروگان ها شخصیت های زیادی در داخل و خارج اقلیم همکاری و کمک کردند.

ارتش عراق به همراه نیروهای مردمی و پیشمرگ های کرد، در هفته های اخیر عملیات گسترده ای را برای پس گرفتن مناطق اشغال شده این کشور از تروریست های داعش، انجام داده اند.

در نتیجه این اقدامات به تازگی برخی مناطق از وجود داعش پاکسازی شده و حملات برای آزادی دیگر مناطق این کشور ادامه دارد.

تروریست های تکفیری داعش از ۹ ژوئن (۱۹خرداد) با حمله به شمال و غرب عراق، بخش هایی از این مناطق را اشغال کرده و مرتکب جنایت های زیادی در این کشور شده اند.

آمریکا و انگلیس و برخی از کشورهای غربی و عربی منطقه که از حامیان تشکیل و تقویت داعش در کشورهای سوریه و عراق به شمار می روند، در پی جنایت های هولناک این گروه تروریستی، مدعی رهبری یک ائتلاف جهانی برای مقابله با داعش شده اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج