اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۵۱۶۳۷
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

بررسی راز ناپدید شدن پرواز مرگ MH۳۷۰

مستند جدید «پرواز ۳۷۰: حلقه‌های گمشده» با نگاهی نو به راز ناپدید شدن هواپیمای مالزیایی، از شبکه مستند پخش می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: مستند جدید «پرواز ۳۷۰: حلقه‌های گمشده» با نگاهی نو به راز ناپدید شدن هواپیمای مالزیایی، از شبکه مستند پخش می‌شود.

این مستند به سوال‌های پاسخ داده نشده درباره اینکه چطور در این عصر و زمانه یک هواپیما می‌تواند به طور کل ناپدید شود، پاسخ می‌دهد.

در این مستند تعدادی از بهترین متفکرهای هوانوردی و امنیتی به بررسی سوالات کلیدی حول ناپدید شدن پرواز MH۳۷۰ خطوط هوایی مالزی، که توجه جهانیان را به سمت خود معطوف کرده و گمانه زنی‌های گسترده‌ای را درباره‌ی چکونگی وقوع آن برانگیخته می‌پردازند.

«پرواز ۳۷۰: حلقه های گمشده» افکار برتر در زمینه هوانوردی و امنیت را گرد هم می آورد تا بتواند سوال های کلیدی درباره ناپدید شدن این هواپیما را که در سراسر دنیا سر و صدا به پا کرده است، پاسخ دهد و با بررسی و تحلیل مدارک، ضعف‌ها و سستی های هوانوردی را مورد بررسی دقیق تر قرار دهد و رازهای موجود برای جلوگیری از وقوع چنین اتفاقی در آینده را کشف کند.

این مستند هر چیزی را که یک مسافر هواپیما باید بداند آشکار می کند و تکنولوژی هایی را که برای حفاظت از ما در آینده در حال تولید هستند به نمایش می‌گذارد.

این مستند ویژه همچنین نشان می دهد که در عصری که ما می توانیم از نرم افزارهای ساده مختلف استفاده کنیم تا یک دستگاه الکترونیکی را پیدا کنیم، چطور ممکن است که یک هواپیمای مدرن با ۲۳۹ مسافرش به سادگی ناپدید شوند. همچنین از زمانی که پرواز ام اچ ۳۷۰ روز هشتم ماه مارس ۲۰۱۴ ناپدید شد، سوال‌هایی جدید درباره امنیت پروازها باری دیگر به میان آمده اند.

در تلاش برای پاسخ به این سوال ها، این فیلم مستند به هفت حلقه گمشده مختلف نیز پاسخ می دهد: امنیت فرودگاه، کنترل ترافیک هوایی، سیستم های ارتباطی موجود در هواپیما، شکست مکانیکی، ردیابی هم از طریق رادار و هم از طریق ماهواره و همکاری بین‌المللی و جعبه سیاه هواپیما.

مستند «پرواز ۳۷۰: حلقه های گمشده» توسط آی تی ان پروداکشنز تهیه شده است و از اوایل ماه آوریل در بیش از ۲۲۰ کشور و منطقه جهان روی شبکه دیسکاوری به نمایش درآمد.

«پرواز ۳۷۰: حلقه‌های گمشده» سه شنبه، ۲۰ آبان ماه ساعت ۲۲ و به مدت ۴۵ دقیقه از شبکه مستند پخش می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج