adexo3
۱۵۱۸۷۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

تذکر جدی درباره «پاساژ علاء‌ الدین»

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران در اظهاراتی تند از ارائه مجوز برای ساخت طبقه هفتم و هشتم ساختمان علاء‌الدین ابراز تعجب کرد.

خبرگزاری ایسنا: عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران در اظهاراتی تند از ارائه مجوز برای ساخت طبقه هفتم و هشتم ساختمان علاء‌الدین ابراز تعجب کرد.

ابوالفضل قناعتی صبح امروز در تذکر پیش از جلسه خود در صحن علنی شورای شهر تهران، عنوان کرد: پاساژ علاء الدین دارای چهار طبقه پارکینگ است که از سه طبقه آن استفاده تجاری می‌شود.

وی با بیان اینکه هزار مغازه در پاساژ علاء الدین وجود دارد و روزانه ۱۵ هزار نفر در آن تردد می‌کنند، گفت:‌ در سال ۸۵ شورا و شهرداری تهران ابلاغ کرد که حق اضافه بنا در ساختمان علاء الدین وجود ندارد و حتی دادستانی و آتش نشانی نیز با اضافه بنا مخالفت کردند اما در سال ۹۳ نمی‌دانم که چه اتفاقی افتاد که سازمان نظام مهندسی و مدیرکل معماری شهر تهران اجازه ساخت طبقه هفتم و هشتم را به مدیریت علاء الدین داد و این در حالی است که در کمیسیون ماده ۱۰۰ رأی به قلع و قمع طبقات اضافه پروژه علاء الدین داده شد؛ اما متاسفانه طبقه هفتم و هشتم در حال ساخت است و نمی‌دانیم که جان مردم را با چه قیمتی معامله می‌کنند.

همچنین حکیمی پور دیگر عضو شورای شهر گفت: شش ماه قبل نیز تذکر دادم که جلوی چشم ما و علیرغم تذکرات، دارند طبقه هفتم و هشتم علاء الدین را می‌سازند و جای سوال است چه کسی پشت این افراد است که حتی با نداشتن پایان کار می‌توانند طبقات اضافی بسازند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج