اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۵۴۹۳۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ارسال پیامک‌ های امدادی برای مردم

رییس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر از سامانه جدید پیامکی ارسال پیام‌های آموزشی و امدادی رونمایی کرد.

خبرگزاری ایسنا: رییس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر از سامانه جدید پیامکی ارسال پیام‌های آموزشی و امدادی رونمایی کرد.

دکتر وحید قبادی ظهر امروز در مراسم رونمایی از سامانه پیامکی آموزش‌های بشردوستانه و امدادی با اشاره به اهمیت جلب مشارکت جوانان در راستای ارائه آموزش‌های بشردوستانه گفت: ذائقه جوانان تغییر کرده است و باید در راستای کاهش آموزش‌های گسترده نیز از تکنولوژی استفاده کرد.

وی با بیان اینکه علاوه بر شبکه‌های اجتماعی، موبایل به عنوان یک وسیله همیشه همراه جوانان فرصت بسیار مناسبی برای آموزش‌های امدادی است، گفت: استفاده از وسایل جمعی ارتباطی تاثیرگذاری بیشتری دارد. استفاده از تکنولوژی روز در دستور کار قرار دارد.

رییس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر با بیان اینکه روش‌های سنتی با افزایش کیفیت همچنان ادامه خواهد داشت، گفت: در گذشته از طریق سامانه پیام کوتاه برای جمعی از اعضای سازمان جوانان پیامک‌های آموزشی ارسال می‌شد و در حال حاضر برای اولین بار ارسال این آموزش‌های امدادی و بشردوستانه به صورت گسترده و برای مردم در دستور کار قرار دارد.

قبادی با اشاره به استراتژی ۲۰۲۰ جمعیت هلال‌احمر گفت: توسعه آموزش‌ها با استفاده از ابزارهای نوین در دستور کار قرار دارد و در آینده شاهد افتتاح سامانه آموزش مجازی سازمان جوانان و شبکه جدید اجتماعی در سطح اعضا خواهیم بود.

به گزارش ایسنا، همچنین دکتر امیر معتمدی، معاون آموزش و پژوهش سازمان جوانان نیز با بیان اینکه خوشبختانه طراحی این سامانه پس از شش ماه تلاش به ثمر رسید، گفت: امیدواریم این سامانه در این مدت تاثیر شگرفی در بحث آموزش همگانی جوانان کشور ایجاد کند.

وی با اشاره به همکاری شرکت همراه اول برای ارسال این پیام‌های امدادی و بشردوستانه گفت: برای انتخاب پیام‌های امدادی علاوه بر کمک از کارشناسان امدادی، از روانشناسان و متخصصان رفتاری نیز کمک گرفته شد تا بتوانیم پیام‌های اثرگذار و مفیدی را برای جوانان طراحی کنیم.

معاون آموزش و پژوهش سازمان جوانان با اشاره به تهیه ۴۰ پیام جامع در حوزه امداد و نجات گفت: ذائقه جوانان تغییر کرده و ما شاهد جامعه بی‌حوصله‌ای هستیم که در مورد مسائل آموزشی و بلندمدت بی‌حوصله هستند و می‌خواهند در کوتاه‌ترین زمان ممکن مورد آموزش قرار بگیرند.

معتمدی با بیان اینکه پیامک تاثیر زیادی در آموزش افراد به خصوص جوانان در زمان بحرن دارد، گفت: می‌توانیم در مواقع بحران با ارسال پیامک‌های آموزشی جامعه را به حالت عادی بازگردانیم.

به گزارش ایسنا، همچنین دکتر خواجویی، مدیرعامل شرکت وص همراه اول نیز که وظیفه ارسال این پیامک‌ها را برعهده دارد با اشاره به تغییر ذائقه مردم به استفاده از شبکه‌های اجتماعی تحت موبایل گفت: تعداد سیم‌کارت‌های فعال و روشن در کشور ۲۵ درصد بیشتر از کل جامعه ایران است و این نشان‌دهنده اوج استفاده مردم از تلفن همراه است.

وی با بیان اینکه ۹ میلیون کاربر ایرانی از تلفن‌های همراه دارای سیستم عامل استفاده می‌کنند گفت: این شرکت آمادگی دارد تا در صورت درخواست جمعیت هلال‌احمر از سیستم تی‌ری‌جی برای ارسال پیام‌هایی با محتوای فیلم، صوت و عکس ارسال کند و این در حالی است که پیامک هیچ‌گاه تاثیرگذاری خود را از دست نداده است.

براساس اطلاعات اعلام شده تعرفه شماره پیامک ۲۲۵۰۱۰۰ رایگان بوده است و افرادی که مایل به دریافت پیام‌های آموزشی دارند، می‌توانند کلمه madd (مدد لاتین) را به شماره ۲۲۵۰۱۱۲ ارسال که به ازای هر پیام ۵۰ تومان به حساب کاربر اضافه می‌شود و همچنین افراد برای شرکت در مسابقه سازمان جوانان می‌توانند پاسخ‌ها را به سامانه ۲۲۵۰۱۴۷ ارسال کنند که ۱۰۵ تومان هزینه خواهد داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج