adexo3
۱۵۶۷۹۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

کنترل پارازیت‌ های موبایل در کشور

وزیر ارتباطات گفت: اگر منظور از پارازیت آن بخشی است که به موبایل و تجهیزات مخابراتی مربوط می‌شود، ما این مسائل را از سوی سازمان تنظیم مقررات ارتباطات تحت کنترل داریم.

خبرگزاری ایسنا: وزیر ارتباطات گفت: اگر منظور از پارازیت آن بخشی است که به موبایل و تجهیزات مخابراتی مربوط می‌شود، ما این مسائل را از سوی سازمان تنظیم مقررات ارتباطات تحت کنترل داریم.

وزیر ارتباطات صبح امروز در صبحانه کاری اتاق بازرگانی ایران حضور یافت و با پاسخگویی به سوالات حاضران درباره مواردی از جمله تامین قطعات مورد نیاز از طریق تجهیزات داخلی، کیفیت خدمات ارتباطی، بحث پارازیتها و تاثیر آنها بر روی سلامتی و دیگر سوالات مطرح شده پرداخت.

محمود واعظی پس از شنیدن نقطه نظرات و سوالات ۳۰ نفر از فعالان صنفی و اعضای اتاق که بیش از ۳۰ سوال مطرح کرده بودند به ارائه توضیحاتی پرداخت و اظهار کرد: درباره بحث تاثیر پارازیت‌ها باید این را اشاره کرد که اگر منظور از پارازیت آن بخشی است که مربوط به موبایل و تجهیزات مخابراتی می‌شود، ما این مسائل را از سوی سازمان تنظیم مقررات ارتباطات تحت کنترل داریم.

وی افزود: تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا فعالیت‌هایی که دراین حوزه صورت می گیرد مضر نباشد. اما اگر منظور از پارازیت به بخشهای دیگر بازمی گردد باید گفت که به نمایندگی از رییس جمهوری در کنار دوستانی از وزارتخانه‌ها و بخش‌های مختلف، مسوول رسیدگی به این موضوع شده‌ام و در حال حاضر گزارشی در این بخش تهیه و برای ریاست جمهوری ارسال شده است که پس از این بررسی های نتایج آن اعلام خواهد شد.

وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات ادامه داد: به هر حال پارازیت‌ها اگر از حد مشخصی بیشتر شوند می توانند مضراتی به دنبال داشته باشند که البته برخی از بخش‌های این پارازیتها تحت نظارت ما نیست و برای آن که بتوان آنها را کنترل کرد لازم است که این بخش‌ها هم تحت نظارت ما در بیایند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج