adexo3
۱۵۸۵۷۲
۱۰ نظر
۵۰۱۱
۱۰ نظر
۵۰۱۱
پ

این زورگیران را شناسایی کنید +عکس

سارقان زورگیر مناطق مرزداران، شهرک ولی‌عصر، جنت‌آباد، شهرک نفت، ازگل، شهرک فرهنگیان، شهرک محلاتی، سیدخندان، پاسداران و... و همچنین شهرهای اردبیل، ساری، بابل و شاهرود دستگیر شدند.

خبرگزاری فارس: در مورخه ۲۹/۰۵/۱۳۹۳ از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، وقوع یک فقره سرقت منزل به کلانتری ۱۲۰ سیدخندان اعلام شد.

با حضور گشت کلانتری در محل سرقت، خانم حدوداً ۵۰ ساله ای به مأموران اعلام کرد که سه نفر با تهدید سلاح سرد و استفاده از افشانه وی اقدام به سرقت طلا و جواهرات وی نموده و پس از محبوس کردن وی در داخل اتاق از محل متواری شده‌اند.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت به عنف منزل و به دستور شعبه چهارم دادیاری دادسرای ناحیه ۳۴ تهران پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

این زورگیران را شناسایی کنید +عکس

اظهارات شاکیه:

شاکیه پس از حضور در پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ به کارآگاهان گفت: ساعت ۲۱:۰۰ مورخه ۲۹/۰۵/۱۳۹۳ داخل خانه در حال تماشای تلویزیون بودم که ناگهان صدای شکسته شدن درب را شنیدم؛ ناگهان سه نفر جوان قوی هیکل را بالای سر خود دیدم که با تهدید چاقو مرا مجبور به سکوت کرده و با زدن افشانه به صورتم، مرا به داخل یکی از اتاق ها بردند؛ آنها پس از سرقت طلا و جواهرات داخل دستم، مرا داخل اتاق حبس و از خانه خارج شدند؛ حدوداً ۱۵ دقیقه پس از رفتن آنها بود که همسرم به خانه آمد و مرا از داخل اتاق بیرون آورد.

این زورگیران را شناسایی کنید +عکس

دستگیری تمامی اعضای گروه سارقان زورگیر:

کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی با بررسی دوربین های مداربسته محل سرقت موفق به شناسایی یک دستگاه خودرو پراید سفید رنگی شدند که یکی از اعضای گروه سارقان به عنوان راننده در محل حضور داشته و پس از انجام سرقت و به همراه سایر اعضای گروه از محل متواری شده است.

در ادامه رسیدگی به پرونده و با بررسی اظهارات اعضای گروه دیگری از سارقان زورگیر منطقه اسلامشهر که اعضای آن به تازگی توسط کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی دستگیر و به دهها فقره زورگیری اعتراف کرده بودند، کارآگاهان موفق به شناسایی سرکرده گروه بنام علی . ص شدند.

این زورگیران را شناسایی کنید +عکس

در شرایطی که تحقیقات جهت دستگیری علی . ص در پرونده زورگیران منطقه اسلامشهر در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفته بود، شاکیه پرونده سرقت به عنف منزل نیز که برای تحقیقات به پایگاه چهارم دعوت شده بود تصویر علی . ص را به عنوان یکی از سه سارق منزل خود مورد شناسایی قرار داد.

بررسی سوابق علی . ص نیز نشان داد که وی یکی از افراد شرور و مجرمان سابقه دار منطقه اسلامشهر و رباط کریم است که بارها به اتهام ارتکاب جرایم مختلف دستگیر و روانه زندان شده است.

این زورگیران را شناسایی کنید +عکس

اولین مرحله از دستگیری اعضای گروه سارقان به عنف منازل:

با شناسایی علی . ص به عنوان سرکرده گروه سارقان به عنف منزل، اقدامات پلیسی جهت شناسایی سایر متهمین پرونده آغاز و ۵ عضو گروه بنام های مرتضی،مجید، کریم، علی و حمید شناسایی شدند.

با شناسایی مخفیگاه این شش متهم در مناطق اسلامشهر و رباط کریم، هر شش متهم در چندین عملیات همزمان دستگیر و به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ شدند.

این زورگیران را شناسایی کنید +عکس

اعتراف به دهها فقره زورگیری در تهران و سایر شهرستان‌ها:

متهمان پس از دستگیری در اظهارات خود به سرقت های منازل در مناطق مختلف تهران به ویژه در پاسداران، ولیعصر، کردستان و همچنین سرقت های مشابه در شهرهای اردبیل، ساری، بابل و شاهرود اعتراف کردند؛ آنها در اظهارات خود به کارآگاهان عنوان داشتند به شیوه تخریب درب ورودی وارد منازل شده و در صورتیکه صاحبخانه نیز در خانه حضور داشت با تهدید چاقو اقدام به بستن دست و پای آنها کرده و سرقت را انجام می دادیم.

این زورگیران را شناسایی کنید +عکس

در تحقیقات از متهمان مشخص که یکی از محلهای سرقت، منزل متعلق به عموی یکی از متهمان بنام علی . ر در منطقه خانی آباد است که اعضای گروه پس از اطلاع از وضعیت مالی عموی علی . ر ، به شیوه سرقت به عنف و با بستن دست و پای زن عموی همدست خود - علی در زمان سرقت در خارج از منزل حضور داشته است- اقدام به سرقت وجوه نقد، طلا و جواهرات داخل خانه کرده بودند.

در ادامه تحقیقات، کارآگاهان علاوه بر شناسایی سرقت های به عنف ارتکابی شهر تهران موفق به شناسایی دهها فقره زورگیری، کیف قاپی، گردنبند قاپی و سرقت های به عنف منازل در اسلامشهر و رباط کریم شدند که متهمین طی روز در این شهرستان ها انجام داده و شب ها نیز سایر سرقت ها خود را در شهر تهران ادامه می دادند.

این زورگیران را شناسایی کنید +عکس

دومین مرحله از دستگیری اعضای گروه سارقان به عنف منازل:

با دستگیری شش عضو گروه، آنها علاوه بر اعتراف به دهها فقره سرقت منازل در مناطق مرزداران، شهرک ولی عصر، جنت آباد، شهرک نفت، ازگل، شهرک فرهنگیان، شهرک محلاتی، سیدخندان، پاسداران و ... ، چهار عضو دیگر گروه بنام های یاسر . الف، اصغر . خ ، محمد . س و آرش . ح را نیز معرفی کردند.

این زورگیران را شناسایی کنید +عکس

در ادامه تحقیقات و با شناسایی مخفیگاه این چهار متهم در شهرستان کرج و جاده ساوه، هر چهار نفر آنها دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه های آنها مقادیر زیادی از اموال مسروقه شامل تلویزیون های LCD ، لب تاپ، گوشی تلفن همراه، طلا و جواهرات کشف و به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

این زورگیران را شناسایی کنید +عکس

هر چهار متهم صراحتا به عضویت در گروه سارقان منزل اعتراف و عنوان داشتند: سرقت های خود را در ابتدای تاریکی هوا و پس از شناسایی منازل انجام می دادیم؛ بیشتر، خانه های تک واحدی یا واحد آپارتمانی در مجتمع های مسکونی که در هر طبقه آنها فقط یک واحد مسکونی قرار داشت برای سرقت انتخاب می کردیم؛ اگر وارد خانه می شدیم و مشاهده می کردیم که کسی در خانه حضور دارد ، اعضای خانه را با تهدید چاقو و با بستن دست و دهان در داخل اتاق محبوس و اقدام به سرقت می کردیم؛ وقتی تصمیم می گرفتیم که یک خانه را سرقت کنیم، باید حتما آنجا را سرقت می کردیم.

این زورگیران را شناسایی کنید +عکس

سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافی، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: با توجه به سوابق متهمان در ارتکاب جرایم مختلف سرقت، نزاع و درگیری، موادمخدر، شرارت، ... و اعتراف صریح متهمان به دهها فقره سرقت های به عنف در مناطق مختلف تهران به ویژه در شهرک نفت، ازگل و ... ، سایر شهرها و شهرستان های کشور از جمله رباط کریم، اسلامشهر، بابل، شاهرود، اردبیل، ساری و ... ، به جهت شناسایی دیگر جرایم ارتکابی متهمان و شکات و مالباختگان، دستور انتشار تصاویر تمامی اعضای گروه از سوی مقام قضایی صادر شده؛ لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصاویر متهمان شدند دعوت می شود تا جهت پیگیری شکایت های خود به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در سیدخندان - خیابان ابوذر غفاری - جنب کلانتری ۱۲۰ سیدخندان مراجعه کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باید اعدام شوند تا درس عبرت باشه برای بقیه زورگیران

      اتهام محاربه برای اآنها اتهام کمیه

      پاسخ ها

      • به نظر یوزر

        زمینه شکل گیری این اقدامات باید شناسایی و رفع شود. که به نظر می رسد فقر فرهنگی مهمترین عامل است و آن نیز از فقر اقتصادی تأثیر می گیرد.

    • mori

      بررسی سوابق علی . ص نیز نشان داد که وی یکی از افراد شرور و مجرمان سابقه دار منطقه اسلامشهر و رباط کریم است که بارها به اتهام ارتکاب جرایم مختلف دستگیر و روانه زندان شده است!!!!/ واقعا خسته نباشید میگم

      پاسخ ها

      • علی

        این دفعه هم آزاد میشه تا دفعه بعد بگن خیلی بارها دستگیر شده و به زندان رفته.
        واقعا مسخره است.وقتی کسی اولین بار سرقت کرداون هم به زور واقعا باید آزاد بشه بیاد توی جامعه؟

    • ساده لوح

      شما که می دانید تمام این تبهکاران پس از آزادشدن دوباره دست بکار می شوند و ساده ترین راه برای نیروی انتظامی این است که برای دستگیری افراد تبهکار به آلبوم آنها مراجه می نماید و سریع دستگیر می کنند چون تمام آنها سابقه دارهستند این ها را باید باسابقه طولانی زندانی یا تبعید نمود.

    • رضا

      سنگسار.

    • بدون نام

      خوب چرا دوباره ازادشون ميكنيد همه رو اعدام كنيد تا جامعه نجات پيدا كنه .... دوباره ميان بيرون ايندفعه ادم هم ميكشن

    • مجاهد فی سبیل الله

      تهدید به عنف قتل و اعدام دارد.اگر بخواهیم قانون را اجرا کنیم کمترین آن اعدام است.

    • اشنا

      بهترین کا ر ومجارات همین معرفی کردن ونشان دادن عکسهای این تحفهاست ای کاش همین کار را یرای فروشندگان مخدر هم میکردند

    • ضد سرقت

      احتمالا این نوشته را تبلیغ تلقی میکنید ولی میتوانید راجع به سیستمهای حفاظتی مرد نگهبان تحقیق کنید تا متوجه شوید که اصولا مدتهاست تمرکزش روی فروش به منازل نیست و به صورت خاص تجهیز بانکها و فروشگاه های طلا، جواهر، سکه، ارز، فرش، اماکن نظامی و دیگر اماکن حساس را انجام میده.
      شاید بتونید برای یک بار به جای نگاه مطبوعاتی نگاه همنوع دوستانه به یک مقاله داشته باشید و باعث شوید حداقل یک خانواده کمتر به مشکلات بیشمار معنوی و مادی حاصل از سرقتهای خشن اینچنينی دچار شود.

      کلی بگم هیچ قفلی روی انواع درب، حتی دربهایی که متقلبانه به عنوان درب ضد سرقت فروخته میشوند قدرت مقابله در مقابل انواع روشهای ورود مجرمانه سارقین به داخل منازل و اماکن حساس را نداره مگر اینکه سیستمی تلفیق شده از دربی که به واقع به صورت ضد دیلم ساخته شده باشه و قفلی که به واقع غیر قابل دسترس باشه در منازل نصب شود و این میتونه فقط بر اساس شناخت کامل از روشهای سارقین انجام بشه. شرکت سیستمهای ضد سرقت مرد نگهبان تنها شرکتی هست که میتونه این رویا رو به واقعیت تبدیل کنه و از همچنین جرائم و جنایاتی به صورت 100% تضمینی پیشگیری کنه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج