خوشبختی فقط از راه تیزر تبلیغاتی!
یک گزارش درباره بازیگرانی که بعد از حضور در تیزرهای تبلیغاتی تلویزیون چهره شده اند؛ از مهدی پاکدل تا هدی زین العابدین.
روزنامه هفت صبح: در سال های اخیر هر چند تیزرهای تلویزیونی رشد چشمگیری داشته اند اما هنوز تا استانداردهای جهانی فاصله داریم. این مسئله حالا محورنوشته ما نیست. اشاره گزارش پیش رو، بازیگرانی است که بعد از بازی در تیزر چهره شده اند؛ یا چهره بوده اند و بعدا پای شان به تیزرسازی باز شده.
یک هفته نامه این مسئله را دستمایه یک پرونده قرار داده و نوشته: «تعداد کمی از بازیگران شناخته شده هستند که شاید مسیرشان از بازی در تیزرهای تبلیغاتی به سمت سینما و تلویزیونی کج شده.»
بعد هم زمینه ورودشان به عالم بازیگری مرور شده: «مهدی پاکدل، همان جوان خوش تیپی است که تیزر یک شامپوی نرم کننده را تبلیغ می کرد. او روی یک صخره رو به افق ایستاده و روی آن نام برند نرم کننده به شکل ریتمیک خوانده می شود.
این جوان (او) دستش را در موهایش می برد و نیم نگاهی به دوربین می اندازد. پاکدل در آن سال ها تازه کار تئاتر را شروع کرده بود که با پیشنهاد دوستش نیما بانک که کارگردان این تیزر بود برای بازی دعوت می شود.»
در معرفی رضا عظیمی هم اینطور نوشته شده: «هنوز هم که هنوز است او را با پاک یادت نره می شناسند. رضا عظیمی بازیگر تئاتر بود و دانش آموخته این رشته اما حضورش در تیزرهای تبلیغاتی «پاک یادت نره» باعث شد تا برای همیشه برچسب بازیگر تیزرهای این شرکت بر پیشانی اش بچسبد.»
نفر بعد اشکان اشتیاق است: «سن و سال کمی داشت که توسط بهروز بقایی برای بازی در سریال «دنیای شیرین» انتخاب شد. او همزمان در تیزرهای تلویزیونی بازی می کرد...»
درباره هدی زین العابدین هم اینطور نوشته شده: «دو سال قبل که سریال «سقوط یک فرشته» پخش شد، خیلی ها با خودشان کلنجار می رفتندکه چهره او را کجا دیده اند. زین العابدین یکی از معروف ترین تیزرهای تبلیغاتی کارخانه توزیع و پخش برنج آوازه بازی کرده بود.»
داستان حسین رفیعی و رامبد جوان متفاوت است. آنها بعد از چهره شدن سراغ تیزر رفته اند. رفیعی چندی پیش در تیزر تبلیغی شهر فرش بازی کرد و رامبد جوان در کنار کارهای سینمایی و تلویزیونی اش تیزر هم می سازد.
ارسال نظر