adexo3
۱۶۸۴۷
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

آزار جنسی یک دختر دولت ژاپن را ساقط کرد

وزير دفاع ژاپن بعدا در تلاش براي عذرخواهي از اظهارات خود به جاي استفاده از لغت "تجاوز"، از واژه ژاپني"خوشگذراني جنسي" استفاده كرد كه اين امر خشم عمومي را برانگيخت.

ترميم كابينه ژاپن و بركناري وزير دفاع اين كشور به خصوص پس از گاف‌هاي وي در مورد تجاوز نيروهاي آمريكايي به يك دختر ژاپني شكل جدي تري به خود گرفت.

نخست‌وزير ژاپن امروز (يكشنبه) به خبرنگاران گفت كه تغيير در كابينه‌اش به زودي صورت مي‌گيرد. همچنين رسانه‌هاي ژاپني اعلام كردند كه وزيران جديد جمعه مشخص مي‌شوند.

پس از آنكه "ياسوئو ايشيكاوا"، وزير دفاع ژاپن در نسبت به تجاوز سه سرباز آمريكايي به يك دختر دانش‌آموز ژاپني در جزيره اوكيناوا واقع در جنوب غرب ژاپن در سال ۱۹۹۵ ابراز بي اطلاعي كرد، مخالفان دولت نودا خواستار بركناري وي شدند.

تجاوز نيروهاي آمريكايي به اين دختر دانش‌آموز يكي از بزرگ‌ترين تظاهرات ضدآمريكايي را در ژاپن رقم زد و نگراني‌ها در رابطه با حضور ارتش آمريكا در اين كشور افزايش داد.

وزير دفاع ژاپن بعدا در تلاش براي عذرخواهي از اظهارات خود به جاي استفاده از لغت "تجاوز"، از واژه ژاپني"خوشگذراني جنسي" استفاده كرد كه اين امر خشم عمومي را برانگيخت.

وي پس از آن گفت كه منظورش "خشونت" بوده اما لغت استفاده شده "عياشي جنسي" شنيده شده است!

برانگيخته شدن خشم اوكيناوايي‌ها يك مساله مهم براي دولت ژاپن محسوب مي‌شود چراكه توكيو تلاش كرده نظر سكنه اين جزيره را براي پذيرش برنامه نقل و انتقال بزرگ پايگاه آمريكا به اين جزيره كم‌ جمعيت جلب كند.

مخالفان در پارلمان وزير دفاع را مورد بازخواست قرار داده و تهديد كردند كه وضع قانون ماليات را متوقف مي‌كنند. اين در حالي است كه اين كشور به جمع‌آوري پول براي بازسازي زمين‌لرزه و سونامي ۱۱ مارس ۲۰۱۱ نياز شديدي دارد.

ايشيكاوا، تنها چهار ماه است كه به عنوان وزير دفاع ژاپن در كابينه نودا مشغول است.


منبع: ایسنا

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

آزار جنسی یک دختر دولت ژاپن را ساقط کرد


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج