adexo3
۱۶۸۶۹۷
۳۳ نظر
۵۰۰۹
۳۳ نظر
۵۰۰۹
پ

الهام چرخنده: چگونه یک شبه چرخیده ام!

الهام چرخنده گفت: بسیاری از افراد از من می پرسند چگونه یک شبه چرخیده ام در پاسخ به این افراد گفته و می گویم من ۱۲ سال است که به حجاب چادر معتقد بوده ام و خانواده ای دارم که اغلب در رشته الهیات تحصیل کرده اند،‌ تنها امروز ظاهرم با چادر شبیه درونم شده است.

خبرگزاری خانه ملت: کمیسیون فرهنگی مجلس در جلسه ای از الهام چرخنده (بازیگر سینما و تلویزیون) تقدیر کرد.

جلسه قدردانی از الهام چرخنده به پاس ترویج فرهنگ ایرانی و اسلامی در میان جوانان به همت فراکسیون زنان، کمیسیون فرهنگی و اداره کل فرهنگی و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی در کمیسیون فرهنگی با حضور اعضای این کمیسیون، فراکسیون زنان مجلس و مسئولان سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

چرخنده: چگونه یک شبه چرخیده ام

الهام چرخنده،‌ بازیگر سینما و تلویزیون در ادامه ضمن تشکر از برگزاری این جلسه گفت: باید ببینیم از نظر ارزش گذاری و زهرایی بودن کجا هستیم و به این جمله حضرت آقا توجه کنیم که می فرمایند "فرهنگ عین هوای کشور است".

وی افزود: بسیاری از افراد از من می پرسند چگونه یک شبه چرخیده ام (چنانچه فامیلی بنده هم به گونه ای است که به آها اجازه تبع شاعری می دهد) در پاسخ به این افراد گفته و می گویم من ۱۲ سال است که به حجاب چادر معتقد بوده ام و خانواده ای دارم که اغلب در رشته الهیات تحصیل کرده اند،‌ تنها امروز ظاهرم با چادر شبیه درونم شده است.

بازیگر سینما و تلویزیون بر همین اساس تصریح کرد: من طی این مدت از رکن تقوا یعنی حجاب دور بوده ام اما این بار با علم به عرصه آمده ام.

وی در ادامه با اشاره به مطالعات،‌ تحقیقات و سفرهایی که در زمینه اعتقادات خود انجام داده است،‌ گفت: سفرهای زیادی به خارج از کشور داشتم و عرفان ها و عقاید متفاوت را مورد مطالعه قرار داده و مستندسازی کرده ام که در طی این مسیر بارها به من پیشنهاد حضور در فیلم های اروپایی و یا در سفرم به هند پیشنهاد بازی در یک فیلم بالیوودی شد که من آنها را رد کردم.

چرخنده ادامه داد: اکنون می بینیم که چگونه بعضی افراد بازیچه دنیای لائیک می شوند و با انکار هویت خود به صورتی ناشایست در عرصه های اجتماعی حضور پیدا می کنند و باعث الگوگیری جوانان ما می شوند لذا اکنون رسالت مهمی بر دوش من قرار گرفته است.

این بازیگر سینما و تلویزیون در ادامه اظهار داشت: زمانی که به خارج از کشور سفر کردم برج میلادی وجود نداشت و وقتی برگشتم در کنار تغییرات جدید شهر مثل ساخت برج میلاد شاهد دختران و زنانی بودم که مبدل به یک چهره عروسکی شده بودند این در حالی است که ما تصور می کنیم در خارج از کشور آرامش بسیاری وجود دارد در حالی که در واقعیت آنها از زن با عفت و مرد با غیرت ایرانی هراس دارند.

وی در ادامه با بیان اینکه از من می پرسند چرا چادری شده ام در حالی که باید از دیگران پرسید چرا بی حجاب شده اند،‌ گفت: یک کلام حضرت آقا باعث شد انرژی زیادی به من برای ادامه راهم منتقل شود و آن این بود که "زهرایی یعنی ایستادگی یک نفر در برابر همه و در یک کلام صراحت و شجاعت تو را ستایش کرده و برایت دعا می کنم" همین جمله باعث می شود که من با دستان خالی و بدون هچی و فقط با اتکا به ذکر "یا زهرا" با افتخار باعث شوم ۳ هزار و ۹۰۰ نفرم مزین به پوشش چادر شوند.

چرخنده در ادامه به طرح های خود در زمینه تبلیغ حجاب اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: اگر خدا بخواهد قصد دارم مجوز بگیرم تا بتوانم سازمان فرهنگی و هنری تأسیس کنم تا کارآموخته های عرصه سینما و فرهنگ در آن فعالیت داشته باشند،‌ تا کنون نیز به شهرهای زیادی سفر داشته ام و همواره مورد استقبال مردم و حمایت بسیج قرار گرفته ام.

این بازیگر سینما و تلویزیون در ادامه مشکل اساسی خود را در این راه "شک و شوک" مردم عنوان و تصریح کرد: بعضی افراد به تغییر من شک دارند و برخی دیگر در شوک هستند اما من می گویم که هم اکنون با دو پسرم زندگی می کنم و عکس های شخصی که در شبکه های اجتماعی و از رسانه های خارجی منتشر می شود عکس های زمان متأهلی بنده بوده که ممکن است آنها با خریدن همسر من به این عکس ها دست پیدا کرده باشند لذا من به حمایت شما احتیاج دارم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرانک

      خدا همه رو هدایت کنه

    • بدون نام

      مباركت باشه خانم چرخنده!به نايه هاي كور دلان و از خدا بي خبران هم توجه نكن

      پاسخ ها

      • mina

        ببخشید من مخالف نظر شما هستم دستم خورد به تأییدیه می خواستم منفی بدم خدمتتون ...

      • فرانک

        فقط تو خدارو میشناسی روشن دل

    • سعید

      حجاب خوبه

      پاسخ ها

      • ali

        اما اینجوری که خدا تو قرآن گفته باید باشه:

        سوره احزاب آیه 59

        چقدر خدا قشنگ گفته:
        ((ای پیامبر به زنان خود و زنان مومنان بگو تا چادر هایشان را بپوشند تا شناخته شوند و مورد آزار قرار نگیرند ، چرا که این برای شما بهتر است))

    • بدون نام

      اینکه ادم یه شبه متحول بشه چیز عجیبی نیست ولی این که اون اعتقاد رو تو بوق و کرنا کنه اون اصلا خوشایند نیست

      پاسخ ها

      • هانا

        اینایی که خیلی ادعای روشنفکری دارن و ازین میسوزن که یکی داره با شجاعت از حجاب دفاع میکنه باید بهتون بگم اینقدرررر بسوزین که بمیرین.خود خانوم چرخنده جواب امثال شما کوته فکرا رو داده.

      • ali

        داداش یا آبجی
        خانم زهرایی حرف خدای خودشو (در سوره احزاب آیه 59 - امر مستقیم خداوند به زنان مومن برای پوشیدن چادر) لبیک گفته و داره باز حرف خدای خودشو که امر به معروف باشه رو به صورت کلی در جامعه انجام میده

        شما با این انجام بندگی مشکل داری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • صبا

      ظاهراً فقط دعوت به عقت و حجاب خوشایند نیست و گرنه اگه از در دیوار دعوت به بی حیائی و بی عفتی بشه ایرادی نداره .
      لعنت خدا به دل کور شیطان

    • بدون نام

      در جواب کامنت بالا می خواستم بگم بعضی وقتا تو بوق و کرنا کردن واجبه تا بقیه هم باد بگیرن

    • الهام

      چرا فکر میکنیم کسی که معروفی رو به نمایش میگذاره ریاکاره خوب این هم یک جور امر به معروفه از طرف کسی که شناخته شده است چه بسا بتونه روی خیلی از افراد هم تاثیرگذار باشه

      پاسخ ها

      • ali

        دمت گرم
        گل گفتی . . .

    • بدون نام

      فقط ايشون نيستن، ما از اين چرخنده ها بسيار داريم !!

    • دمکراسی

      یک سوال ساده از خانم الهام زهرايي((چرخنده))
      خانوم چرخنده مدعی شد که در این مدت 3900 بانو ایرانی را با حجاب برتر آشتی داده است و چادری کرده است. اینکه اگر چرخنده این امر را ممکن کرده باشد واقعا قابل تقدیر است زیرا این سرعت را تمام نهادهای فرهنگی به علاوه مجلس شورای اسلامی منهای شورای نگهبان که به طرح عفاف و حجاب مجلس ایراد گرفته است هم با هم ندارند!!
      ......
      6 ماه می‌شود 180 روز، وقتی 3900 را تقسیم بر 180 میکنیم عدد به دست آمده میشود تقریبا 22، یعنی خانم چرخنده در هر روز 22 بانو را چادری کرده اند البته اگر بدون تعطیلی این امر را انجام داده باشند. اگر خانم چرخنده به دلیل فعالیت فراوان فرهنگی در 24 ساعت تنها 4 ساعت هم بخوابند(خواب برای انسان معمولی 8 ساعت است) یعنی ایشان در هر ساعت یک خانم را چادری کرده است. ممنون میشوم اگر خانم چرخنده توضیح بدهد چگونه در هر یک ساعت یک خانم را چادری کرده اند؟!

      پاسخ ها

      • میتی

        افریننننننننننننننننن خوشم اومد ای وللللل

        ای بدم میاد از این فرصت طلب ها

      • ندا

        خانم یا آقای دموکراسی این نوشته شما کپی برداری از روزنامه دیگری است که نویسنده سوال کرده بوده اما جواب وقتی کسی دلش به نور خداروشن بشه نیازی به حساب و کتاب دیگران نداره و خانم چرخنده بیشتر از اینها را موفق میشوند.

      • م.

        احسنتتتتتتتت

      • اعظم

        ای جان...
        دموکراسی جان،کیف کردم.
        اگه 3900 نفری که گفتن، درست هم باشه، شرط می بندم از دختران نوجوان یا خیلی جوان بودن. یعنی قشری که خیلی ساده، جوگیر میشن و پس از چندین سال که پخته تر شدن ، می فهمن که همچی کار بزرگ و خداگونه ای هم نکردن.
        تازه اگه آمارو درست گفته باشن!!! ...

    • مهدی

      از همه جای دنیا پیشنهاد بازیگری داشته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟آخه ریا و دروغ تا چه حد.خیلیا با حجابن ولی اینهمه ادعا ندارن.

    • بدون نام

      به نظر میرسه واژه "فرصت طلب" بیشتر برای کسایی مناسب باشه که وقتی میخوان یه سر کوچه هم برن کوچه رو با سالن عروسی اشتباه میگیرن تاشاید فرصتی باشد برای گدایی حتی شده یک نگاه

      پاسخ ها

      • ندا

        آفرین موافقم.گل گفتی.

    • بدون نام

      اين همه يک شبه بي حجاب شدن براتون تعجب آورنبود بعد باحجاب شدن يکي انقد ناراحتتون ميکنه تازه مگه بي بندوباري وترويج ميده که ناراحتين حالا شمافک ميکنيد رياهه کهطرف نباد دست ازکارش بکشه طوري شده طرف قانونم رعايت ميکنه مردم درموردش حرف ميزنن برين خودتونو اصلاح کنين خوبي درهرصورت خوبه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کی گفته بده خیلیم خوبه اگرم حرفی هست تو نیتو هدفه این خانومه که جای بحث داره

      • اعظم

        همچینم نیست که شما گمون کردی.
        مردم انقدرام کوته بین نیستن.
        چیزی که هرس خیلی ها رو در اورده اینه که خواص(که معلومه چه قشری هستن و چه دیدگاههایی دارن) هی تأییدش می کنن و اصرار دارن اونو الگو کنن.
        افتاد؟

    • نظری

      لطفا دراضهارنظرات بدون حب وبغض نظربدید!
      مکه باکسی دعوا دارید؟

    • حمیدرضا

      این که خانوم چرخنده یه شب چرخیده به خودش مربوطه. حجاب هم ترویج داده هر کی هم که هدایت شده دمش گرم. به کسی ربطی نداره. اما اینکه ایشون تو حرفاشون به قول معروف بد حجابا رو سرزنش میکنن اصلا درست نیست. و کلا باهاش مخالفم. چون اونام به خودشون مربوطه

      پاسخ ها

      • هانا

        اشتباهی مثبت دادم...:/

    • ایرانی

      مجله جان لطفااز انتشار خودداری نکن, لطفا!

      آقای حمیدرضا؛
      بی حجابی= هنجارشکنی +ملتهب کردن امنیت روانی یک مکان عمومی
      توی بحث درباره اماکن عمومی وهنجارشکنی "به خودش ربط داره" معنا نداره چون آدما دارن اجتماعی زندگی میکنن.

      پس قسمت اول حرفتون منطقیه چراکه پوشیده بودن خانم چرخنده به هردلیلی , هیچ هنجارشکنی ای به دنبال نداره و کمترین ضرری هم برای کسی نداره ولی قسمت دوم حرفتون به همون دلیلی که گفتم, دور از منطق و حقوق شهروندیه.

    • بدون نام

      احتمالا یک پستی در صدا و سیما یا وزارت ارشاد منتظر ایشون است اگه نامزد مجلس و شورای شهر و ....نشه!!!!!!

    • بدون نام

      چرخنده می چرخد!!!!!!!!!! وای

    • پوپک

      فقط ایول

    • Nafas

      ریا یا دروغ شما چکاره ی مملکت هستین ک ادعای ریاکاری خانم چرخنده رو میکنید
      اگ واقعا بویی از اسلام و خدا و اهل بیتش بردین ب جای اشکال و نقص گرفتن از ایشون کمی سرمشق بگیرید هی نخواین خودتونو خوب و باهوش جلوه بدین
      دمکراسی اگ اینقد بیکاری ک نشسی حساب کردی خانم چرخنده چ ساعتی و چند نفر رو با حجاب کرده ب جای اینکارای مسخره واسه باهوشی خودت یکمم میشستی فکر میکردی چرا که نه...کمی هم بالا رو نگاه میکردی...بشین حساب کن مملکت داره هرز میره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج