اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۶۹۱۱
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

احمدي‌ مقدم: از اختلاس بزرگ باخبر بودیم!

گاهاً مسئولان به اين اطلاعات ارائه شده از سوي پليس اعتنا كرده و آنان را مورد بررسي قرار مي‌دهند و گاهي نيز به آنان اعتنا نكرده و سبب بروز مشكلاتي بزرگتر در آينده همچون اختلاس اخير مالي مي‌شوند.

فرمانده ناجا با بيان اينكه پيشنهاد راه‌اندازي پليس بانكي را به مسئولان مربوطه داده‌ايم، گفت: بي‌اعتنايي مسئولان به اطلاعات پليسي موجب بروز مشكلاتي همچون اختلاس مي‌شود.

سردار اسماعيل احمدي‌مقدم در حاشيه اختتاميه همايش روساي پليس مبارزه با جرايم اقتصادي پليس آگاهي در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه پليس دو سال پيش از جريان اختلاس مالي باخبر بوده است، گفت: هيچ اطلاعاتي در پليس احتكار نمي‌شود و بر حسب وسعت، كميت و كيفيت اطلاعات، در اختيار مقامات مسئول قرار داده مي‌شود و پليس هرچه اطلاعات دارد، اطلاع‌رساني مي‌كند.

فرمانده ناجا افزود: گاها مسئولان به اين اطلاعات ارائه شده از سوي پليس اعتنا كرده و آنان را مورد بررسي قرار مي‌دهند و گاهي نيز به آنان اعتنا نكرده و سبب بروز مشكلاتي بزرگتر در آينده همچون اختلاس اخير مالي مي‌شوند.

وي در مورد راه‌اندازي اينترنت ملي نيز با بيان اينكه بايد وزير ارتباطات در مورد چند و چون اين اينترنت صحبت كند، گفت:‌ دليلي ندارد كه افراد براي پرينت اطلاعات دانشگاه يا حتي حساب بانكي خود از موتورهاي جستجوگر كه موتورهاي جاسوسي هستند، استفاده كرده و در دنيا از خود ردي برجاي بگذارد.

احمدي‌مقدم با اشاره به فعاليت موتورهاي جستجوگر داخلي گفت: موتورهاي جستجوگر داخلي مي توانند به عنوان مراكز نگهداري اطلاعات در كشور مورد استفاده قرار گيرند.


منبع: ایسنا

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

احمدي‌ مقدم: از اختلاس بزرگ باخبر بودیم!


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • somaye

      پس چرا همون موقع جلوشو نگرفتن؟؟؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج