adexo3
۱۷۲۲۱۹
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

جدیدترین عکس ها از «مزار شریف»

فیلم سینمایی «مزار شریف» در آخرین مراحل تصحیح رنگ قرار دارد.

خبرگزاری مهر:

فیلم سینمایی «مزار شریف» در آخرین مراحل تصحیح رنگ قرار دارد.

منوچهر شاهسواری تهیه کننده سینما در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به انجام آخرین مراحل فنی «مزارشریف» به کارگردانی عبدالحسن برزیده برای حضور در جشنواره فیلم فجر توضیح داد: به زودی تصحیح رنگ «مزار شریف» به پایان رسیده و فیلم آماده نمایش می شود.

وی ادامه داد: امیدوارم طی روزهای آینده با پایان تصحیح رنگ، نسخه نهایی فیلم را به دبیرخانه سی و سومین جشنواره فیلم فجر ارائه دهیم.

جدیدترین عکس ها از «مزار شریف»

جدیدترین عکس ها از «مزار شریف»

«مزار شریف» به کارگردانی عبدالحسن برزیده در بخش سودای سیمرغ سی و سومین جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

فیلم سینمایی «مزار شریف» اواخر بهمن ماه سال ۱۳۹۲ در منطقه کمال شهر کرج کلید خورد و داستان کشتار دیپلمات‌های ایرانی در روز ۸ آگوست ۱۹۹۸ مصادف با ۱۷ مرداد ۱۳۷۷ در کنسولگری ایران در مزار شریف است که به دنبال اشغال شهر توسط نیروهای طالبان رخ داد.

جدیدترین عکس ها از «مزار شریف»

در ابتدا مرگ هشت دیپلمات گزارش شد، مدتی بعد مرگ ۲ دیپلمات و یک روزنامه نگار دیگر نیز تایید شد و در نهایت تنها یک نفر از کارمندان کنسولگری به ایران بازگشت.

برای فیلمبرداری بخش های افغانستان دست‌اندرکاران تولید سوله ای را در منطقه کمال شهر کرج طراحی و اجرا کردند و در نهایت کنسولگری ایران در افغانستان در این دکور ساخته شد.

جدیدترین عکس ها از «مزار شریف»

در این فیلم سینمایی که تهیه کنندگی آن را منوچهر شاهسواری بر عهده دارد، بازیگرانی چون مهتاب کرامتی، مسعود رایگان و حسین یاری حضور دارند. حسین یاری نقش الله داد شاهسوند تنها بازمنده حمله به کنسولگری ایران را بازی می کند.

از دیگر عوامل این فیلم سینمایی می توان به علیرضا زرین دست مدیر فیلمبرداری، حسن زاهدی مدیر صدابرداری، مشکین مهرگان طراح صحنه و لباس، حسین فلاح دستیار کارگردان و برنامه ریز، زهرا برزیده منشی صحنه، سعید ملکان طراح چهره پردازی، مسعود فیروزه مدیرتولید و مهدی دل خواسته عکاس اشاره کرد. همچنین بهزاد عبدی موسیقی «مزار شریف» را ساخته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج