اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۷۵۳۶۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

عقب‌نشینی داعش از حومه کوبانی

یک گروه کنشگر ناظر بر اوضاع سوریه روز دوشنبه اعلام کرد که تروریست های داعش در حال عقب نشینی از مناطق اطراف شهرک &#۰۳۹;کوبانی&#۰۳۹; (عین العرب) در شمال سوریه هستند.

ایرنا: نیروهای مدافع کوبانی که هفته پیش، تروریست های داعش را از این شهرک مرزی نزدیک خاک ترکیه بیرون رانده اند، به علت عقب نشینی بیشتر تروریست ها، با مقاومت اندکی روبرو می شوند.

گروه دیده بان حقوق بشر سوریه که اوضاع این کشور را پیگیری می کند، افزود که نیروهای کرد یکشنبه شب ۱۳ دهکده اطراف کوبانی را از عناصر داعش بازپس گرفته اند.

به گفته 'رامی عبدالرحمان' مدیر این گروه کنشگر مستقر در انگلیس، هیچ مقاومت گسترده و عمده ای در برابر مدافعان کوبانی وجود ندارد و تروریست ها که در روز یکشنبه در فاصله ۴ تا ۵ کیلومتری این شهرک مستقر بودند، اکنون به فاصله دستکم ۱۰ کیلومتری آن عقب رانده شده اند.

تهاجم عناصر داعش به این شهرک که در استان حلب در شمال سوریه قرار دارد، از میانه سپتامبر با اشغال بیش از ۳۰۰ دهکده کردنشین و بخش هایی از آن، آغاز شد.

اما در نیتجه مقاومت مدافعان کوبانی، عناصر داعش از چند هفته پیش با به جاگذاشتن بیش از یک هزار کشته، شروع به عقب نشینی از آن کرده اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج