adexo3
۱۷۷۰۶
۷ نظر
۵۰۰۳
۷ نظر
۵۰۰۳
پ

کنایه سنگین ۲۰:۳۰ به ضرغامی

سهل انگاری در فراهم کردن امکانات ،دلال ها در بازار تامین نیروی انسانی ادارات ،سایه سنگین ثریا برسر رئیس ما و روباه یا گرگ از جمله سوژه های صرفا جهت اطلاع این هفته است .

مشرق: سهل انگاری در فراهم کردن امکانات ،دلال ها در بازار تامین نیروی انسانی ادارات ،سایه سنگین ثریا برسر رئیس ما و روباه یا گرگ از جمله سوژه های صرفا جهت اطلاع این هفته است .

برنامه صرفا جهت اطلاع امشب بخش خبری ۲۰:۳۰ با ادبیات غیررسمی گذشته خود هم مسئولان دولتی و قضایی را خطاب قرار داد و هم دولت انگلیس را.

در بخشی از این برنامه که به پارازیت‌های انگلیسی بر شبکه پرس تی وی اشاره داشت، مجری برنامه گفت: این هفته در انگلیس، صدا و تصویر پرس تی وی را خفه کردند. روباه {انگلیس} رودربایستی را گذاشته کنار و کف گرگی می‌زند. آنوقت خبرنگارهای انگلیسی مثل نقل و نبات در ایران می‌چرخند و هرچه دلشان می‌خواهد، می‌گویند. آخر چرا ما اینقدر دموکرات شده‌ایم؟

موضوع دلالی در بازار ارز و سکه هم از دیگر عنوان‌های خبری « صرفا جهت اطلاع» بود که با پخش تصاویری از وزیر اقتصاد که می‌گفت «قیمت ارز و سکه حباب گونه رشد کرده بود ولی ما جلوی آن را گرفتیم» همراه بود. مجری برنامه در ادامه سخنان شمس‌الدین حسینی با لحنی استهزا آمیز گفت: تا حالا که این «حباب» برای برخی «کباب» شده بود؛ کجا بودید تا این حباب را بترکانید؟

کنایه دیگر این برنامه خطاب به مسئولان قضایی برای برخورد با دلالان بود که می‌گفت: فکر نمی‌کنید کمی تا قسمتی غیبت داشتید؟ آخر «صرفا» باید برود جلوی دلال‌ها را بگیرد یا شما؟

دو بخش دیگر این برنامه به این شرح بود:

بدشانسی از این بیشتر ؟

(نمایش تصاویر یک تصادف جلوی درب یه خانه )خبرنگار اگه مقابل درب خونتون تصادف شد شاید دو سه روز مجبورید تو خونه باشید تا مقصر معلوم بشه .( یک شهروند : دو روزه به خاطر تصادف روبروی خونمون ماشینمون داخل حیاطه نمی تونیم ماشین رو بیاریم بیرون و بچم رو از مدرسه بیارم به راهنمای و رانندگی هم زنگ زدیم گفته کارشناسمون رفته دوره ببینه نیست تا یه هفته دیگه نمی یاد ..

سایه سنگین ثریا برسر رئیس ما

افتتاح شبکه نمایش ...خبرنگار : این رئیس ما هم اخر سالی نمی دونم چی شده پول کم اورده یا می خواد دکتر رو نمک گیر کنه که یکی دوباریه که برای افتتاح شبکه ها رسما مراسم نمی گیره وسر وتهش رو توی جلسه هیئت دولت هم می اره .حالا ما با رئیسمون خوب نیستیم بماند اما فکر خوبیه افتتاحیه بدون دنگ وفنگ وکلنگ وروبان .نظر شما چیه ؟ راستس این ثریا ول کن ضرغامی نیستا.

سئوال یک خبرنگار از ضرغامی : گفتن سریال تاثریا ۵۰۰ دقیقه اش حذف شده ...ضرغامی : اینکه یک سریال در مجموع فضای دراماتیکش بگونه ای است که حالت غم و اندوه رو زیاد بکنه در سیاستهای معاونت سیما هست که ممکنه تعدیل هایی در ان انجام بدهند
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      خدا وکیلی شماقضاوت کنیدشیدایی دراماتیک تر بود یا تاثریا!!!!!!!!

      پاسخ ها

      • سلمان

        علی جون با منی گل پسر

      • بدون نام

        sheidai

      • lمیلاد

        هر دوتاش دراماتیک بود

      • shirin

        az nazare amn hardotasham mozakhraf bod !!!!!!!!!!!!!!!!

    • saeidzebel

      اگه اون دو تا باجناق تو ثریا نبودن(دامادای ثریا)باید پیت نفت رو بریزی سرهنگ و ثریا اون پسر گوشت تلشو همه رو با همه عوامل اتیش زد.مسخرها تو این اوضاع اقتصادی اینم سریاله نصفه مردم شهر نگران پول ثریا بودن رضا نخوره .

    • alireza

      har 2 serial az lahazi keyfi zaef bodan

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج