adexo3
۱۷۹۲۰۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

اهدای نشان شوالیه‌ به یک هنرمند ایرانی

سفیر ایتالیا طی مراسمی در سفارت این کشور در ایران نشان شوالیه فرهنگی ایتالیا را به خاطر فعالیت‌ها و تأثیرگذاری‌های بهروز غریب‌پور، به این هنرمند تئاتر اهدا کرد.

خبرگزاری مهر: سفیر ایتالیا طی مراسمی در سفارت این کشور در ایران نشان شوالیه فرهنگی ایتالیا را به خاطر فعالیت‌ها و تأثیرگذاری‌های بهروز غریب‌پور، به این هنرمند تئاتر اهدا کرد.

بهروز غریب‌پور درباره دریافت نشان شوالیه فرهنگی ایتالیا گفت: شامگاه روز پنجشنبه در سفارت ایتالیا نشان شوالیه فرهنگی این کشور به آقای منصور فلامکی معمار و محقق برجسته و از پایه‌گذاران شهرسازی به بنده اهدا شد. سوابق فرهنگی و اجرای آثار در کشور ایتالیا در جهت توسعه تعامل فرهنگی بین ایران و ایتالیا، دلایل اهدای این نشان به من بود.

اهدای نشان شوالیه‌ به یک هنرمند ایرانی

وی ادامه داد: سال ۲۰۱۴ قرار بود این نشان به من اهدا شود که به دلیل همزمانی با اجراهایم نتوانستم در مراسم اهدای نشان حضور پیدا کنم به همین دلیل سال جاری این اتفاق رخ داد.

سرپرست گروه تئاتر «آران» یادآور شد: اهدای نشان شوالیه ایتالیا بر اساس قوانینی دقیق اهدا می‌‎شود و سلیقه‌ای نیست. این نشان به امضای رئیس جمهور کشور ایتالیا رسیده است و در عرصه‌های صنعت، هنر و فرهنگ اهدا می‌شود.

غریب‌پور با اشاره به اجرای اپراهای عروسکی «مکبث»، «رستم و سهراب» و «عاشورا» در شهرهای رم و تورینو، گفت: در زمان اجرای «رستم و سهراب» در شبکه سراسری Ray ایتالیا گفتگویی اختصاصی با من انجام شد و استقبال خوبی از اجرای این اپرا صورت گرفت.

کارگردان اپراهای عروسکی «حافظ» و «مولوی» با اشاره به لحاظ شدن احداث فرهنگسرای بهمن، خانه هنرمندان ایران و توسعه زبان تئاتر عروسکی در کارنامه بررسی شده از او برای اهدای نشان شوالیه فرهنگی ایتالیا، تصریح کرد: انسان خوشحال می‌شود که دیگران فعالیت‌ها او را رصد می‌کنند اما دریغ که در کشور خودمان چنین گرامیداشت و نگاه‌هایی کمتر وجود دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج