adexo3
۱۷۹۸۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

حضور سراسیمه سفیر فرانسه در مجلس

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: برونو فوشه سفیر فرانسه در تهران ظهر امروز سه‌شنبه با حضور در مجلس، در خصوص تصمیم نمایندگان برای قطع صادرات نفت به اتحادیه اروپا، صحبت کرده است.

بولتن: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: برونو فوشه سفیر فرانسه در تهران ظهر امروز سه‌شنبه با حضور در مجلس، در خصوص تصمیم نمایندگان برای قطع صادرات نفت به اتحادیه اروپا، صحبت کرده است.

جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد وکلات در مجلس با بیان اینکه حضور سفیر فرانسه در مجلس سراسیمه بوده، گفت: سفیر فرانسه با درخواست خود در مجلس شورای اسلامی حضور یافته و با حسن کامران رئیس گروه دوستی- پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و فرانسه دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی با بیان اینکه درخواست سفیر فرانسه برای حضور در مجلس در پی تصمیم نمایندگان برای ارائه طرح ۲ فوریتی برای قطع صادرات نفت ایران به اروپا صورت گرفت، اظهار داشت: حضور سفیر فرانسه در مجلس و جلسه با گروه دوستی- پارلمانی با هدف بدست آوردن نظرات مجلس در بحث قطع صادرات نفت به اروپا بوده است.


نماینده مشهد اضافه کرد: مجلس در تصمیم خود قاطع است و سفیر فرانسه باید بجای حضور در مجلس، اتحادیه اروپا را مجاب کند تا از مصوبه خود برای تحریم خرید نفت ایران عدول کنند.

قدوسی با بیان اینکه چهار کشور اروپایی شامل ایتالیا، فرانسه، یونان و اسپانیا خریدار نفت ایران هستند ، گفت: علاوه بر فرانسه که سفیر خود را مستقیم به مجلس فرستاد ، سه کشور دیگر پیغامهایی را ارسال کردند که فعلا مجلس مصوبه ای برای قطع صادرات نفت به اروپا نداشته باشد تا آنها با اتحادیه اروپا برای پس گرفتن مصوبه تحریم نفتی ایران ، رایزنی کنند.

وی افزود: مجلس در تصمیم خود جدی است و تهدیدات اتحادیه اروپا را به فرصت ملی تبدیل خواهد کرد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج