اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۸۰۵۵۸
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

پیشنهاد ترویج لباس کُردی به عنوان حجاب برتر

امام جمعه موچش از توابع شهرستان کامیاران از لباس کُردی به عنوان بهترین نوع حجاب نام برد و گفت: اگر لباس کُردی را در مناطق کُردنشین ترویج دهیم مساله حجاب درست می شود و دیگر با معضل بی حجابی رو برو نخواهیم شد.

خبرگزاری ایرنا: امام جمعه موچش از توابع شهرستان کامیاران از لباس کُردی به عنوان بهترین نوع حجاب نام برد و گفت: اگر لباس کُردی را در مناطق کُردنشین ترویج دهیم مساله حجاب درست می شود و دیگر با معضل بی حجابی رو برو نخواهیم شد.

ماموستا اقبال بهمنی شامگاه پنجشنبه در جلسه ستاد صیانت از امنیت عمومی و حقوق شهروندی استان کردستان با حضور قائم مقام وزیر کشور در امور فرهنگی اجتماعی در سنندج، افزود: لباس کُردی برای زنان و مردان دارای حجاب کامل است و در صورت ترویج و ترغیب مردم مناطق کُردنشین به پوشیدن لباس خود، دیگر شاهد بی حجابی در جامعه نخواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه بی حجابی و بد حجابی به یکی از دغدغه های مسوولان و روحانیون تبدیل شده است، گفت: در راستای حفظ حجاب اسلامی در جامعه همه مسوولان و دستگاه های اجرایی باید تلاش کنند.

او خواستار تشویق کارکنان دستگاه های اجرایی به پوشیدن لباس کُردی در محل کار شد و گفت: این مساله موجب تقویت و ترویج فرهنگ حجاب در سطح جامعه می شود.

وی همچنین با اظهار تاسف از اینکه اکنون اجازه پوشیدن لباس کُردی به کارکنان زن داده نمی شود، گفت: لباس کُردی به مراتب پوششی کامل تر از پوشش فعلی کارکنان زن است.

وی گفت: دستگاه های متولی حجاب باید تلاش کنند که لباس کُردی را به عنوان پوششی با حجاب کامل در سطح ادارات ترویج دهند.

این روحانی اهل سنت در ادامه سخنان خود خواستار بسترسازی برای اجرای برنامه های حجاب و عفاف در جامعه شد و گفت: متاسفانه در میان برنامه های صدا و سیما از برنامه های با موضوع حجاب و عفاف خبری نیست.

ماموستا بهمنی همچنین خواستار نظارت بر مراکز تولید لباس در سطح کشور شد و افزود: لباس های دارای حجاب مناسب در بازار کم یاب و پر هزینه است و در مقابل لباس های بی حجاب و یا کم حجاب با قیمت های ارزان و با تنوع فراوان قابل دسترس است.

او در پایان سخنان خود گفت: روحانیون استان کردستان آمادگی اجرای برنامه های ابلاغی در راستای صیانت از جامعه در برابر ناهنجاری های اخلاقی و اجتماعی را دارند و در این راه تلاش می کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بالاخره یکی فهمید فرهنگ ایرانی نیاز به اصلاحات من دراوردی دوستان نداره۰'

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج