اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۸۴۱۱۳
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

جدیدترین آمار متقاضیان خرید خدمت سربازی

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح از ثبت نام ۱۹۰ هزار نفر از سربازان غایب برای پرداخت جریمه و معافیت از سربازی خبر داد.

واحد مرکزی خبر: جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح از ثبت نام ۱۹۰ هزار نفر از سربازان غایب برای پرداخت جریمه و معافیت از سربازی خبر داد.

سردار سرتیپ کمالی افزود: سربازان غایب تا ۱۵ اسفند فرصت دارند برای پرداخت جریمه و معافیت ثبت نام کنند و تمدید زمان آن نیز بررسی خواهد شد.

وی با بیان این که بین یک و نیم تا دو میلیون نفر از سربازی غیبت کرده اند و ۳۰۰ هزار نفر آنان در خارج به سر می برند پیش بینی کرد:‌ حدود ۲۰ درصد سربازان غایب با توجه به شرایط و وسع اقتصادی و نیاز به کارت خدمت در این طرح ثبت نام کنند.

سردار کمالی همچنین با اشاره به برخی بازیکنان فوتبال لیگ برتری متخلف که با جعل ، دسیسه ، تبانی و تقلب کارت معافیت از خدمت گرفته اند ، گفت: این بازیکنان ۱۱۸ نفر بودند که پس از بررسی ها جرم و تخلف ۶۸ نفر آنان اثبات شد که بیشتر آنان هم اکنون در حال طی مراحل سربازی هستند و بخشی دیگر نیز در ماه های آینده به سربازی خواهند رفت.

وی افزود: طبق قانون کسانی که بیشتر از هشت سال غیبت دارند می توانند در طرح پرداخت جریمه و گرفتن معافیت ثبت نام کنند.

سردار کمالی گفت: از این تعداد، غیبت ۴ بازیکن بیش از ۸ سال است و آنان نیز در صورتی می توانند در طرح ثبت نام کنند که در مراجع قضایی پرونده آنان تعیین تکلیف شود و در غیر آن صورت اجازه ثبت نام نخواهند داشت چرا که طبق قانون مجرم محسوب می شوند و باید پرونده آنان نهایی شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مستعار

      با سلام و خسته نباشید
      بنده به دلیل مشکلات شخصی تا کنون قادر به انجام خدمت سربازی نشده ام و به همین جهت در طرح خرید سربازی ثبت نام کردم ولی متاسفانه 11 ماه کمتر از 8 سال غیبت دارم(یعنی تا پایان 94 میشود 7 سال و 1 ماه و بنده لیسانس دارم) . و با توجه به سن و سال و شرایط خودم امکان رفتن به سربازی را ندارم . آیا امکان این وجود دارد که تبصره ای برای این قانون تصویب شود که بنده هم قادر به خرید باشم؟ مثلا افرادی که دارای برادر در حال خدمت هستند، 1سال تخیف شامل آنها شود و با 7 سال غیبت نیز بتوانند معاف شوند. یا افرادی که ثبتنام کردند ولی مدت غیبتشان کمتر از 8 سال است با پرداخت جریمه ای علاوه بر جریمه مدرکشان از سربازی معاف شوند .از شما تقاضا دارم درخواست بنده را به مقامات مسول برسانید .باکمال تشکر

    • محسن

      سلام من حدود 13ماه خدمت کردم ولی بنا به دلایلی از خدمت فرار کردم الان باید چکار کنم اعزام سال1386 هستم اگه بخوام معاف بشم باید چکار کنم لطفا جوابه منو بدید.ممنونم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج