adexo3
۱۸۷۰۱۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

الیکا عبدالرزاقی: منزوی خواهم شد!

الیکا عبدالرزاقی با ابراز رضایت از حضور در «گاهی به پشت سر نگاه کن»، نقشش در این سریال را پیچیده و لایه لایه معرفی کرد.

خبرگزاری مهر: الیکا عبدالرزاقی با ابراز رضایت از حضور در «گاهی به پشت سر نگاه کن»، نقشش در این سریال را پیچیده و لایه لایه معرفی کرد.

الیکا عبدالرزاقی بازیگر تلویزیون درباره تازه‌ترین فعالیت‌هایش اظهار کرد: بازی‌ام در سریال مازیار میری با نام «گاهی به پشت سر نگاه کن» که گفته می‌شد قرار است رمضان سال آینده روی آنتن برود، به تازگی به پایان رسیده است. از طرفی منتظرم تا نقشم در سریال «اتاق عمل» آغاز شود و اگر این سریال ۹۰ قسمتی که شما می‌گویید عنوانش به «مرکز حاشیه» تغییر پیدا کرده، بنا باشد عید روی آنتن برود خیلی خوشحال می‌شوم و احتمالا بعد از عید به گروه ملحق خواهم شد.

الیکا عبدالرزاقی: منزوی خواهم شد!

وی افزود: «گاهی به پشت سر نگاه کن» سریال جذابی است که کاراکتر اصلی آن را امین تارخ بازی می‌کند. او در قصه دو دختر دارد که نقش یکی از آن‌ها را من بازی می‌کنم و این نقش بسیار پیچیده است.

بازیگر سریال «شوخی کردم» یادآور شد: این شخصیت دچار مشکلات روحی و روانی است و اتفاقات خاصی برای او رخ می‌دهد که ماجرا را جذاب‌تر می‌کند. بهاره کیان افشار هم نقش خواهر مرا بازی می‌کند و محمد متوسلانی، حمید ابراهیمی، نگار عابدی، هدایت هاشمی، سعید چنگیزیان و شبنم مقدمی دیگر بازیگران سریال هستند.

عبدالرزاقی با بیان اینکه نقش کاملا متفاوتی را در سریال میری بازی می‌کند، در پایان گفت: این کاراکتر از خانواده قهر کرده و مخاطب نمی‌داند ماجرای زندگی او چیست. شخصیت منزوی که پیش روانکاو می‌رود، ازدواج ناموفقی دارد و مسئول همه این‌ها را پدرش می‌داند و با او درگیری دارد. خدا را شکر این شخصیت به شدت لایه لایه و جذاب است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج