adexo3
۱۸۷۳۱
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

آگهی استخدام مدیر برای حمام ملکه الیزابت!

کاخ بکنگهام که مقر ملکه الیزابت دوم، پادشاه انگلیس است، با انتشار یک آگهی عمومی، استخدام یک مدیر برای حمام ملکه الیزابت را درخواست کرده است.

روزگار نو: کاخ بکنگهام که مقر ملکه الیزابت دوم، پادشاه انگلیس است، با انتشار یک آگهی عمومی، استخدام یک مدیر برای حمام ملکه الیزابت را درخواست کرده است.

در این آگهی آمده: از درخواست کنندگان مدیریت این حمام دعوت به عمل می آید که خود را هر چه سریع تر به آدرس اعلام شده معرفی کنند تا پس از بررسی مسئولان مربوطه، بهترین و مناسب ترین فرد برای مدیریت این حمام انتخاب شود.

قابل ذکر است بر اساس آگهی منتشر شده، مدیریت این حمام با دیگر مدیریت ها تفاوت دارد. یعنی کار مدیر حمام ملکه الیزابت مدیریت نیست بلکه باید علاوه بر تمیز کردن این حمام و پر کردن آب در وان، مواد بهداشتی و شوینده مورد نیاز مانند صابون، شامپو، لیف و غیره را تهیه کند.

شایان ذکر است این آقا یا خانم مدیر که در آینده تعیین و معرفی خواهد شد، علاوه بر وظایف فوق، باید درجه حرارت و دمای داخل این حمام را به گونه ای تنظیم کند که ملکه الیزابت هنگام استحمام، احساس سردی نکند و یا گرمای داخل حمام به گونه ای نباشد که پس از خروج، موجب سرماخوردگی وی گردد.

آماده کردن لباس و نیز طلا و جواهراتی که ملکه پس از هر بار استحمام باید بر تن کند، نیز از دیگر وظایف مدیر حمام ملکه الیزابت خواهد بود.

طبق آگهی منتشر شده، هر کسی که بتواند مدیریت این حمام را بر عهده بگیرد، به طور سالانه ۱۴ هزار پوند دستمزد دریافت خواهد کرد.

در پایان لازم به یادآوری است در حال حاضر ۲۵۰ نفر در بخش های مختلف کاخ بکنگهام از جمله آشپزخانه، اتاق خواب ها، سالن های پذیرایی، پارکینگ، نگهبانی و غیره فعالیت می کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • parnian

      خیلی دوست دارم بدونم غصه این ملکه تو این دنیا چیه.کاشکی میتونستم ازش بپرسم

    • mahsa

      خوش به حالش...

    • hiva

      وقتی زیادی خوشی بزنه زیر دلت نتیجه ش همین میشه دیگه!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج