adexo3
۱۹۱۲۸۵
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

برف بازی ۱۰۰هزار نفر در ارتفاعات پایتخت

در هفته اول تعطیلات نوروزی، بیش از۱۰۰ هزار نفر از هموطنان و گردشگران خارجی، با حضور در مجموعه توچال و طبیعت زیبای ارتفاعات شمال پایتخت، در بهار طبیعت به برف بازی و اسکی در این مجموعه پرداختند.

خبرگزاری مهر: در هفته اول تعطیلات نوروزی، بیش از۱۰۰ هزار نفر از هموطنان و گردشگران خارجی، با حضور در مجموعه توچال و طبیعت زیبای ارتفاعات شمال پایتخت، در بهار طبیعت به برف بازی و اسکی در این مجموعه پرداختند.

سید محمدرضا پرهیزکار مدیرعامل مجموعه توچال با بی سابقه خواندن استقبال گردشگران و هموطنان از امکانات طبیعی این مجموعه گفت: ازآنجاییکه ارتفاعات توچال تا ابتدای تابستان، پوشیده از برف است. این مجموعه همواره به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری طبیعی پایتخت، با استقبال هموطنان از اقصی نقاط کشور و گردشگران خارجی بوده و هست.

وی ادامه داد: این جاذبه طبیعی، امسال نیزبا استقبال کم نظیری از سوی گردشگران داخلی وخارجی روبرو شد به گونه ای که تنها در هفته نخست تعطیلات نوروزی، بیش از ۱۰۰ هزار نفر ازاین مجموعه بازدید کرده و ضمن استفاده از انواع امکانات و تجهیزات و برنامه های نوروزی تدارک دیده شده ، درحالیکه شکوفه های بهاری نوید فرارسیدن بهار طبیعت را می دهند در تقابل شگفت انگیز طبیعت ، به برف بازی و اسکی پرداختند.

مدیرعامل شرکت تله کابین توچال با بی نظیر خواندن استقبال نوروزی گردشگران داخلی و خارجی، افزود: بسیاری ازهموطنان سایر استان ها و به خصوص گردشگران خارجی ، وقتی با برف 3 متری قلل توچال مواجه می شدند، از این پدیده خدادادی در این فصل اظهار شگفتی می کردند و خواستار اقامت در هتل توچال که در دل برف ها قرارداشته و جزء مرتفع ترین هتل های جهان از سطح دریا می باشد ، بودند .
پرهیزکار با اعلام اینکه این مجموعه تا پایان تعطیلات نوروزی ، همه روزه از ساعت 8 تا 15 میزبان میهمانان نورزی است گفت: در هفته نخست سال 94 ، استقبال از این مجموعه به حدی بود که در بعضی از روزها مجبور شدیم برای پاسخگویی به درخواست هموطنانی که از سرتاسر کشور به تهران آمده بودند و خواستار حضور در ایستگاه هفتم و لذت بردن از برف بودند ، تا ساعت 18 نیز میهمانان را از طریق خطوط تله کابین به میان کوههای پر از برف قله توچال هدایت کنند، که این مدت زمان کارکرد خطوط تله کابین به همراه آمار استقبال گردشگران داخلی و خارجی ، رکوردی به یاد ماندنی را در بین تله کابین ها رقم زده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج