اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۹۴۴۲
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

جوانفکر : تلاش می کنم حکمم اجرا نشود

تلاش می‌کنم که این حکم اجرا نشود و از رئیس قوه قضائیه می‌خواهم جلوی این حکم را بگیرد، با این حال من حاضرم به زندان بروم و در برابر قانون مقاومت نمی‌ کنم.

مهر: مشاور مطبوعاتی رئیس جمهور در خصوص حکم صادر شده از سوی قوه قضائیه برای وی گفت: تلاش می‌کنم که این حکم اجرا نشود و از رئیس قوه قضائیه می‌خواهم جلوی این حکم را بگیرد.

علی اکبر جوانفکر مشاور مطبوعاتی رئیس جمهور در نشست خبری صبح امروز دوشنبه خود در پاسخ به سوال خبرنگاری که از وی در مورد جبهه پایداری پرسید، گفت: جبهه پایداری جبهه‌ای است که یک شبه به وجود آمده و برای اینکه سهمی در قدرت داشت باشد تشکیل شده است.

وی در ادامه افزود: معلوم نیست این جبهه ها چگونه به وجود آمده است. جبهه ایستادگی، نشستگی !

مشاور مطبوعاتی رئیس جمهور همچنین در خصوص حکم صادر شده از سوی قوه قضائیه برای خودش گفت: تلاش می‌کنم که این حکم اجرا نشود و از رئیس قوه قضائیه می‌خواهم جلوی این حکم را بگیرد، با این حال من حاضرم به زندان بروم و در برابر قانون مقاومت نمی‌ کنم.

وی در ادامه افزود: می خواهند با این کار در پایان دوران خدمتم به من پاداشی بدهند.

جوانفکر همچنین در خصوص طرح سئوال از رئیس جمهور که توسط نمایندگان مجلس مطرح شده بود اظهار داشت: ۵ نفر از افرادی که طرح سوال از رئیس جمهور را امضا کرده بودند به خاطر ارتباط با پرونده فساد بانکی اخیر رد صلاحیت شدند که به نظر می‌رسد تعداد این رد صلاحیت شده‌ها بیشتر باشد.

وی خاطرنشان کرد: این چه طرز سوال پرسیدن از رئیس جمهور است. مجلس اگر در این تصمیم خود مصمم نباشد رئیس جمهور نیز حتماً در موعد مقرر به مجلس رفته و جواب خواهد داد.

جوانفکر تصریح کرد:‌ این روش سوال کردن از رئیس جمهور صحیح نیست. این همه موضوعات مختلف در کشور مطرح است و عده‌ای می خواهند از رئیس جمهور در مورد قضیه ۱۱ روزه سوال بپرسند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج