اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۹۴۹۰۸
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

تغییر قریب‌ الوقوع در کیفیت خودروهای داخلی

معاون اجرایی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران گفت: دستوالعمل جدید ارزیابی کیفی خودروها از ابتدای تیرماه به طور کامل اجرایی خواهد شد. با اجرایی شدن آن احتمالا جایگاه برخی خودروها در رده‌بندی کیفی تغییر خواهد کرد.

خبرگزاری ایسنا: معاون اجرایی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران گفت: دستوالعمل جدید ارزیابی کیفی خودروها از ابتدای تیرماه به طور کامل اجرایی خواهد شد. با اجرایی شدن آن احتمالا جایگاه برخی خودروها در رده‌بندی کیفی تغییر خواهد کرد.

سعید تاجیک اظهار کرد: ‌ابتدای امسال دستورالعمل جدید ارزیابی کیفی خودروها (آدیت) از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت ابلاغ شد.

وی با بیان اینکه وزارت صنعت، معدن و تجارت تا تیر ماه به خودروسازان برای اجرایی شدن دستورالعمل جدید فرصت داده است، خاطرنشان کرد: شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران اقدامات خود را برای اجرایی شدن آن آغاز کرده است.

معاون اجرایی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ادامه داد: مقدمات لازم برای اجرایی شدن دستورالعمل جدید در حال انجام بوده و آموزشهای جدید به بازرسان و همچنین نمایندگان شرکتهای خودروساز ارائه خواهد شد.

وی افزود: ماه‌های اردیبهشت و خرداد ارزیابی کیفی خودروها هم براساس دستورالعمل پیشین و هم به صورت آزمایشی براساس دستورالعمل جدید انجام خواهد شد و از تیر ماه نیز تمام بازرسی‌ها براساس دستورالعمل جدید بوده و نتایج آن اعلام خواهد شد.

تاجیک با بیان اینکه در دستورالعمل جدید، بازرسی کیفی خودروها و شاخص‌های مربوطه سخت‌گیرانه‌تر شده است، تصریح کرد: احتمالا از تیر ماه امسال جایگاه برخی خودروها در رده‌بندی کیفی تغییر خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اصن خودرو سازای ما چیزی به اسم کیفیت به گوششون خورده

    • محمد

      بزک نمیر بهار میاد!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج