adexo3
۲۰۲۳۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

احمدی نژاد: بعد از من هم یارانه خواهند داد

با پیگیری اجرای طرح هدفمندی یارانه ها در آینده نیز حق مردم بدون هیچ کم و زیادی و بدون هیچ واسطه ای به دست خودشان خواهد رسید.

الف: رئیس جمهور گفت: سیاست اصلی دولت، سازندگی ایرانی آباد، همراه با توسعه روزافزون است و همین امر دشمنان را ناکام گذاشته است.

محمود احمدی نژاد در میان مردم ساوجبلاغ در راستای چهارمین دور سفر هیئت دولت به استان البرز گفت: ساختن ایرانی آباد و همراه با توسعه و پیشرفت روزافزون خواست و اراده خدمتگزاران در دولت نهم و دهم بوده و همین امر نقطه ضعف اصلی دشمنان داخلی و خارجی است.

تداوم روند هدفمندی یارانه ها به جد در دستور کار دولت است .

پیگیری طرح هدفمند کردن یارانه ها و ادامه اجرای این طرح دیگر موضوعی است که به جد در دستور کار دولت قرار داشته و احمدی نژاد به آن اشاره کرد.

وی گفت: بسیاری از پیشرفت ها و توسعه های حاصل در کشور مدیون و مرهون اجرای طرح هدفمندی یارانه ها است هرچند که بسیاری تلاش کردند در اجرای این طرح خلل و خدشه وارد کنند.

احمدی نژاد تصریح کرد: خیلی ها تلاش کردند نابسامانی های بازار و مشکلات و معضلات دیگر را به طرح هدفمندی یارانه ها نسبت دهند اما موفق نشدند و با همکاری مردم و اراده و خواست خداوند این طرح بدون کوچکترین مشکلی اجرا شده و در آینده نیز اجرا خواهد شد.

وی گفت: با پیگیری اجرای طرح هدفمندی یارانه ها در آینده نیز حق مردم بدون هیچ کم و زیادی و بدون هیچ واسطه ای به دست خودشان خواهد رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج