اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۰۴۰۵۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فرجی‌ دانا: برخی گفتند دانشگاه خطر است!

وزیر سابق علوم،‌ تحقیقات و فن آوری در ریشه یابی معضلات فرهنگی، به تهدید تلقی کردن بسیاری از فرصت‌ها از جمله اینترنت، شبکه‌های مجازی و حتی دانشگاه اشاره و اظهار کرد: ما در سال‌های اخیر به بسیاری از حوزه‌ها نگاه امنیتی داشته‌ایم، حتی به فرهنگ و دانشگاه. علنا دیدید که برخی نماینده‌ها گفتند دانشگاه خطر است.

پایگاه خبری جماران: وزیر سابق علوم،‌ تحقیقات و فن آوری در ریشه یابی معضلات فرهنگی، به تهدید تلقی کردن بسیاری از فرصت‌ها از جمله اینترنت، شبکه‌های مجازی و حتی دانشگاه اشاره و اظهار کرد: ما در سال‌های اخیر به بسیاری از حوزه‌ها نگاه امنیتی داشته‌ایم، حتی به فرهنگ و دانشگاه. علنا دیدید که برخی نماینده‌ها گفتند دانشگاه خطر است، من جواب دادم که امیدوارم این از دهنتان پریده باشد، وگرنه دانشگاه هیچ کجای دنیا خطر به حساب نمی‌آید.

فرجی دانا ادامه داد: برخی دوستان از روی نادانی چنین دیدگاهی دارند، اما برخی دشمنان دانا هستند که چنین دیدگاهی را برای از فعلیت انداختن ابزارهای مهم و مفید به کار می‌برند.

وی افزود: همین نگاه امنیتی منجر شده به اینکه ما نتوانیم از بسیاری از این فرصت‌ها بهره ببریم. در بسیاری از موارد هم خود ما بسیاری از فرصت‌ها را به دلیل نگاه امنیتی‌ای که داشته‌ایم به تهدید تبدیل کرده‌ایم.

فرجی دانا با تأکید بر این مسئله که اینکه می‌توان با چاقو کسی را کشت ولی این دلیلی نمی‌شود که از چاقو هرگز استفاده نکنیم، تصریح کرد:ما باید سعی کنیم به تدریج نشان دهیم که ابزارهایی مثل اینترنت، شبکه‌های اجتماعی و ماهواره مثل چاقو هستند که هم خطر آفرین هستند هم به عنوان یک ابزار مفید باید مورد استفاده قرار گیرند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج