adexo3
۲۰۹۳۳
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

اكران فيلم‌هاي سه بعدي در سينما آزادي

فيلم‌هاي سه‌بعدي به صورت تك‌سانس و در ساعت ۱۲ شب در سينما «آزادي» روي پرده خواهند رفت.

ایسنا : رضا سعيدي‌پور درباره جزئيات اكران فيلم‌هاي سه‌بعدي در سينما «آزادي» گفت:‌ فيلم‌هاي سه‌بعدي به صورت تك‌سانس و در ساعت ۱۲ شب در سينما «آزادي» روي پرده خواهند رفت.

مدير پرديس سينمايي «آزادي» در گفت وگويي ادامه داد: هنگامي كه با مجري طرح اكران فيلم‌هاي سه‌بعدي صحبت كرديم‌، قرار شد يك هفته پس از «ايوان شمس» فيلم‌هاي سه‌بعدي به صورت تك سانس در ساعت ۱۲ شب در سينما «آزادي» اكران شود.

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا سينما‌ «آزادي» نمي‌توانست چند سانس را براي اكران فيلم‌هاي سه‌بعدي اختصاص دهد‌، گفت:‌ خير. مشكل ما اين است كه سالن مجهز به تكنولوژي سه‌بعدي‌مان همان سالن سرگروهمان است بنابراين نمي‌توانيم سانس‌هاي بيشتري را به اكران اين فيلم‌ها اختصاص دهيم.

مدير سينما «آزادي» درباره قيمت بليت‌هاي فيلم‌هاي سه بعدي خاطرنشان كرد:‌ قيمت بليت‌ها در سينما‌ آزادي ۱۰ هزار تومان است. البته به نظرم اين رقم مي‌تواند حداقل قيمت باشد چرا كه از آن بايد پنج درصد عوارض شهرداري‌، پنج درصد ارزش افزوده و پنج درصد ماليات تكليفي كسر شود در واقع در پايان فروش تنها شش هزار و ۵۰۰ تومان باقي مي‌ماند كه بين صاحب فيلم و سينمادار تقسيم شود.

اكران فيلم‌هاي سه‌بعدي از هفته گذشته در تالار ايوان شمس آغاز شده است و قرار است از نيمه‌ي دوم فروردين ماه در سينما آزادي هم آغاز شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      با احترام باید عرض کنم به این آقا که ارزش افزوده را از مشتری میگرند که کلا 6% میباشد(عوارض و مالیات) و همچنین مالیات تکلیفی 3% میباشد که جمعا 9% و مبلغ 900 تومان است که باز 9100 تومان به جیب میزنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج