اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۰۹۸۹۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

زمان برگزاری دادگاه دو پلیس خاطی حادثه جده

رئیس سازمان حج و زیارت از محاکمه ۲ پلیس فاسد سعودی تا قبل از ماه رمضان با حضور نماینده سازمان حج و زیارت ایران خبر داد و گفت: اجرای این حکم به منزله شروع عمره نخواهد بود.

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان حج و زیارت از محاکمه ۲ پلیس فاسد سعودی تا قبل از ماه رمضان با حضور نماینده سازمان حج و زیارت ایران خبر داد و گفت: اجرای این حکم به منزله شروع عمره نخواهد بود.

سعید اوحدی با بیان اینکه طی آخرین صحبتی که با وزیر حج عربستان و وزیر امور خارجه عربستان داشتیم آنها وعده کردند حتما حکم این دو پلیس خاطی عربستان تا قبل از ماه مبارک رمضان اجرا شود و آنها به اشد مجازات محکوم شوند.

وی اضافه کرد: طی هماهنگی که با دادگاه عربستان صورت گرفته در دادگاه این دو پلیس فاسد که به زودی انجام می‌شود حتما سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران حضور پیدا می‌کند و سازمان حج و زیارت از دفتر خود در مکه درخواست و تاکید کرده که آنها هم باید به عنوان نماینده حج و زیارت ایران حضور یابند.

رئیس سازمان حج و زیارت تصریح کرد: امیدواریم به زودی این دادگاه انجام شود، اما باید در نظر داشت که دادگاه این دو مجرم فاسد و اجرای حکم آنها به منزله شروع عمره نخواهد بود.

اوحدی تاکید کرد: ما بعد از تشکیل دادگاه، مذاکرات را با وزارت حج عربستان طی سفری به این کشور شروع می‌کنیم و باید اطمینان از تامین امنیت زائران پیدا کنیم و بعد از آن تصمیم می‌گیریم که عملیات عمره را شروع کنیم.

وی گفت: این بستگی به وزارت حج و خارجه عربستان دارد که بتوانند تضمین‌های کافی را در خصوص امنیت زائران ما ارائه کنند و آن موقع تصمیم می‌گیریم که عمره را شروع کنیم یا خیر.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج