adexo3
۲۱۱۹۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

کشف آثار کوکائین در خون ویتنی هیوستون

با انتشار گزارش کالبدشکافی ویتنی هوستون، چهره مشهور موسیقی آمریکایی که چندی پیش به طرز مرموزی در اتاق هتلش درگذشت، معلوم شده است که این خوانده پیش از مرگ موادمخدر مصرف کرده است.

کشف آثار کوکائین در خون ویتنی هیوستون

هفت صبح: با انتشار گزارش کالبدشکافی ویتنی هوستون، چهره مشهور موسیقی آمریکایی که چندی پیش به طرز مرموزی در اتاق هتلش درگذشت، معلوم شده است که این خوانده پیش از مرگ موادمخدر مصرف کرده است.

اگرچه کارشناسان می گویند مقدار کوکائین موجود در جریان خون او نمی توانسته کشنده و عامل مرگ او بوده باشد. در گزارش نهایی پزشکی قانونی لس آنجلس کانتی، آمده است که ویتنی هوستون در وان حمام اتاق هتلش در بورلی هیلز در حالی پیدا شده است که به صورت توی وان افتاده و پودری سفیدرنگ در قاشقی بر لبه دستشویی بود. این گزارش که روز چهارشنبه گذشته منتشر شد، علت مرگ این خواننده 48 ساله را غرق شدن و خفگی اعلام کرده و بیماری قلبی و مصرف کوکائین را از عوامل کمک کننده خوانده است.

کشف آثار کوکائین در خون ویتنی هیوستون

نتیجه گیری نهایی این گزارش مرگ ویتنی هوستون -خواننده ای که کتاب رکوردهای گینس او را پرجاذبه ترین خواننده زن تاریخ خوانده- را تصادف خوانده است.

در گزارش این طور آمده که دستیار شخصی هوستون او را در اتاق هتلش یافته، در حالی که آب وان «بسیار داغ» بوده و در آزمایشات پزشکی قانونی در چند نقطه از بدن او نشانه های سوختگی دیده شده است.

هوستون که یکی از موفق ترین خوانندگان تاریخ بود و بیش از ۱۷۰ میلیون از نسخه از آلبوم ها، ترانه های تک و ویدئوهایش در زمان حیات او فروخته شد، سال ها با اعتیادش به موادمخدر دست به گریبان بود. در گزارش کالبدشکافی به سوراخی در بینی هوستون اشاره شده است که در میان معتادان به کوکائین معمول است. آزمایش سموم هم نشان داد که او در آخرین ساعات زندگی اش کوکائین مصرف کرده است. همچنین ردی از دیگر مواد مخدر و داروها هم در خون او مشاهده شده است، موادی چون ماری جوآنا، زاناکس (قرص ضداضطراب)، فلکسریل (شل کننده عضلات) و بنادریل (قرص دم دستی ضدحساسیت).

دکتر ناکمن براوتبار، سم شناس و استاد دانشگاه یو اس سی که گزارش سم شناسی هوستون را مطالعه کرده است می گوید:«سطح کوکائین موجود در سیستم هوستون در سطحی نیست که مسمومیت ایجاد کند. من تخمین می زنم که او دو ساعت یا بیشتر قبل از آنکه به حمام برود کوکائین مصرف کرده است.»

براوتبار سطح دیگر داروها را هم در حد مسمومیت و خطرناک نمی داند ولی می گوید ممکن است ترکیب این داروها و موادمخدر به از دست دادن هوشیاری او و لیزخوردنش در وان حمام کمک کرده باشد.

وی می گوید: «ترکیب این مواد می تواند مسمومیت زا و خطرناک باشد.» روی تاقچه ای در حمام اتاق هوستون، بازرسان پلیس زیرسیگاری ای پر از ته سیگار و «قاشقی کوچک حاوی ماده ای به سفیدی کریستال و کاغذ سفیدی لوله شده» پیدا کردند. علاوه بر اینها در یکی از کشورها هم آینه ای کوچک پیدا شد که مقدار بیشتری از آن پودر سفید بر روی آن بود.

مقامات پزشکی قانونی می گویند این پودر را آزمایش نکرده اند و پلیس هم تاکنون اطلاعاتی در این باره منتشر نکرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج