adexo3
۲۱۶۵۸۸
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

اجرای طرح کنترل خانه‌ های مجردی در قزوین

فرمانده نیروی انتظامی قزوین گفت: خانه‌های مجردی در سطح استان شناسایی و کنترل می‌شوند.

پایگاه خبری صبح قزوین: فرمانده نیروی انتظامی قزوین گفت: خانه‌های مجردی در سطح استان شناسایی و کنترل می‌شوند.

سردار محمدرضا میرحیدری در نشست خبری که در مقر فرماندهی نیرو انتظامی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: امروز در سطح استان شاهد این هستیم که حفظ نظم و امنیت به یک پدیده مشارکت محور تبدیل شده است.
ش
وی افزود: مشارکت پذیری مردم در امور پیشگیری از وقوع جرم در حال تقویت است و این مشارکت به نظم و امنیت اجتماعی منتهی می‌شود.

فرمانده انتظامی استان ابراز کرد: با همکاری خوب استاندار قزوین و تعامل میان شورای تامین امنیت استان و دستگاه‌های مرتبط بسیار مطلوب است و استاندار نیز دستگاه‌های مختلف را ملزم به همکاری با پلیس کرده است.

سردار میرحیدری تاکید کرد: پلیس تکریم مردم را به عنوان یک اصل مهم در همه یگان‌های خود در نظر گرفته است و همه کارکنان این سازمان در جهت تعالی رفتار و برخورد صحیح با مردم تحت آموزش‌های دقیق قرار می‌گیرند.

فرمانده انتظامی استان در ادامه گفت: رویکرد کلان ناجا بر نظم مداری، مشارکت پذیری، دانایی محوری، میان جگری، آموزش، سرعت و دقت عمل طرح ریزی شده است.

وی خبر داد: یکی از محورهایی که ناجا در حال پیگیری آن است، بهره گیری از پلیس افتخاری و پلیس محلات است که با آموزش و فعال شدن این پلیس‌ها حفظ امنیت و آرامش حمله‌ها را دنبال خواهیم کرد و این پلیس‌ها دارای سطح ۱ و ۲ می‌باشد.

سردار میرحیدری توضیح داد: پلیس‌های افتخاری سطح یک باید دارای مدرک دیپلم به بالا باشند و پلیس‌های افتخاری سطح دو دارای شرایط خاصی نیستند که در سطح یک ۷۰۰ پلیس افتخاری و در سطح دو جمعیت قابل توجهی از دانش آموزان درحال همکاری با ناجا هستند.

فرمانده انتظامی استان برنامه‌های پیش‌رو ناجا را در سه ماهه آینده اینگونه تشریح کرد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی که در هر فصل اجرا و پیگیری می‌شود، امسال نیز در سه مرحله در کلیه شهرستان‌های استان قزوین و کلیه مناطق آلوده اجرا می‌شود.

وی افزود: برخورد با عاملان سلاح سرد در تفرجگاه‌ها و معابر عمومی در جهت تشدید برخورد حمل سلاح سرد، مانند گذشته با قوت بیشتری اجرا می‌شود.

سردار میرحیدری اضافه کرد: طرح کنترل اراذل و اوباش با توجه سطح بندی و کنترل افراد سابقه‌دار، به صورت جدی پیگیری می‌شود که در صورت لزوم پلیس نسبت به جلب این افراد اقدام می‌کند؛ همچنین شهروندان می‌توانند با تماس با سامانه ۱۱۰ یا سامانه خبررسانی پلیس اطلاعات به شماره ۲۱۸۲۷۵۷ هرگونه تحرک و مزاحمتی را به ناجا اطلاع دهند.

وی شناسایی و کنترل خانه‌های مجردی در سطح استان را از دیگر طرح‌های ناجا اعلام کرد و ابراز کرد: با همکاری اداره اماکن و اتحادیه املاک داران، کلانتری‌های هر محله موظف به شناسایی و کنترل خانه‌هایی هستند که به صورت کوتاه مدت اجاره داده می‌شوند و خوشبختانه در این حوزه اقدامات بسیار خوبی در قزوین، الوند و تاکستان انجام گرفته است.

فرمانده انتظامی عنوان کرد: کنترل سارقین آزاد شده از دیگر طرح‌های ناجا قزوین است که در آن رفتار سارقان رصد شده و اگر اثبات شود که دست به اقداماتی می‌زنند، تحت تعقیب و جلب قرار می‌گیرند.

سردار میرحیدری با اعلام شماره ۲۱۸۲۶۶۶ از شهروندان خواست که در صورت مشاهده سو رفتار از سارقین و یا رفتار مشکوک در خانه‌های مجردی، بلافاصله این موضوعات را با نیروی انتظامی مطرح کنند.

وی تشدید مبارزه با خورده فروشان مواد مخدر و همچنین پاکسازی نقاط آلوده از معتادان را جزو طرح‌های تابستانی ناجا اعلام کرد و گفت: امسال طرح والعادیات در سطح محله‌های آلوده اجرا می‌شود که ماموران نیروی انتظامی با نصب چادر در آن محل، هرگونه گزارش و رفتار مشکوک را از مردم دریافت کرده و به آن رسیدگی می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان تاکید کرد: طرح والعادیات بر اساس خواسته مردم اجرا می‌شود و شهروندان برای گزارش موضوعات مواد مخدر می‌توانند، ستاد خبری پلیس مبارزه با مواد مخدر به شماره ۲۱۸۳۴۹۸ را در جریان قرار دهند.

سردار میرحیدری طرح انضباط اجتماعی در جهت قانونمندی رانندگان را از طرح‌های پلیس راهنمایی و رانندگی دانست و اظهار کرد: این طرح در راستای قانونمند کردن رانندگان و راکبین موتورسیکلت پیگیری می‌شود که برخورد شدیدی با تخلفات حادثه‌ساز خواهد شد.

وی یکی از برخوردهای جدی پلیس راهنمایی و رانندگی را با موتورسیکلت‌های بدون پلاک عنوان کرد و افزود: هر گونه موتور سیکلت که در سطح شهر و خارج از شهر تردد می‌کند باید دارای پلاک باشد، در غیر اینصورت توقیف می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان یادآور شد: طرح ساماندهی پارکینگ‌ها، طرح کوثر جهت امر به معروف، نهی از منکر و ترویج حجاب و عفاف، طرح برخورد با اتباع خارجی غیرمجاز، طرح برخورد با مظاهر روزه‌خواری در ایام ماه مبارک رمضان از دیگر برنامه‌های نیروی انتظامی قزوین در فصل تابستان خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خسته نباشی سردار .اززحمات شما عزیزان ممنون خدا پشت وپناهتان.

    • بدون نام

      درگه ملت تو خونه هاشونم امنیت ندارن :|

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج