اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۲۲۱۷۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

«چشم در برابر چشم» از سر گرفته می‌شود

نمایش «چشم در برابر چشم» به کارگردانی نازنین سهامی‌زاده پس از توقف چند روزه از جمعه - ۱۹ تیرماه - اجراهای خود را از سر می‌گیرد.

خبرگزاری ایسنا: این نمایش نوشته سیاوش حیدری و با کارگردانی نازنین سهامی‌زاده به دلیل فرا رسیدن شبهای برگزاری آیین لیالی قدر و سوگواری شهادت امیر مومنان، امام علی(ع) اجرایی ندارد.

بر این اساس، این نمایش با محوریت زندگی آمنه بهرامی‌نوا (قربانی اسیدپاشی) از روز پنجشنبه - سوم تیرماه - به صحنه رفت که هم‌زمان با پایان یافتن تعطیلات یاد شده در روز جمعه - ۱۹ تیر ماه - به کار خود ادامه می‌دهد.

نمایش «چشم در برابر چشم» با ایفای نقش نرگس نیک سیرت، شیما بختیاری و سارا رسول زاده هر شب به جز سه‌شنبه‌ها، ساعت ۲۱ در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می‌رود. این نمایش روزهای شنبه، روز تعطیلی سالن‌های نمایشی در پایتخت نیز به صحنه می‌رود اما روزهای سه‌شنبه اجرا ندارد.

رضا بهبودی، رخشان بنی‌اعتماد، سحر دولت‌شاهی، بهرام ابراهیمی، هاله مشتاقی‌نیا، مهدی پاکدل، احسان کرمی، رضا گوران و علیرضا دبیر (نماینده شورای شهر تهران) از جمله هنرمندان و مسئولانی هستند که تا امروز به تماشای این نمایش با محوریت موضوعی اجتماعی (اسید پاشی) نشستند.

برگزیده سومین جشنواره تئاتر شهر، دریافت تندیس نخست بازیگری زن و دریافت دو تقدیر بازیگری زن، دریافت تندیس کارگردانی، نامزد دریافت جایزه نمایشنامه نویسی، نامزد دریافت جایزه طراحی صحنه از جمله عناوینی هستند که نمایش «چشم در برابر چشم» در سومین جشنواره تئاتر شهر کسب کرده است.

علاقه‌مندان برای خرید بلیت این نمایش می‌توانند به آدرس http://www.tiwall.com مراجعه کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج