اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۲۲۹۸۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

تسلط نیروهای عراقی بر «الصقلاویه»

وزارت دفاع عراق با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروهای مردمی و امنیتی این کشور تاکنون بر ۷۰ درصد از منطقه «الصقلاویه» واقع در استان الانبار سیطره یافته است.

خبرگزاری مهر: وزارت دفاع عراق با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که ارتش این کشور تاکنون بر ۷۰ درصد از منطقه «الصقلاویه» واقع در استان الانبار سیطره یافته است.

بر اساس این گزارش، این وزارتخانه همچنین در بیانیه خود اعلام کرده است: ۲۰ عنصر تکفیری داعش در شهر موصل واقع در استان نینوا طی حملات هوایی به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.

همچنین وقوع انفجار تروریستی در منطقه ای واقع در جنوب بغداد، پایتخت عراق ۹ کشته و زخمی از غیرنظامیان برجای گذاشت. حال برخی از زخمی ها وخیم گزارش شده است.

رسانه های عراقی اعلام کردند که ارتش این کشور یک گور دسته جمعی از زنان ایزدی ساکن موصل را که چندی پیش توسط داعش اعدام شده بودند، کشف کرده اند.

یکی از سرکرده های خطرناک داعش نیز طی عملیات مشترک ارتش و نیروهای مردمی در شهر موصل واقع در استان نینوا به هلاکت رسید. در جریان این عملیات شماری از همراهان وی نیز به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.

بر اساس اعلام رسانه های عربی، جنگنده های ائتلاف بین المللی ضد داعش طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۱ حمله هوایی به نقاط مختلف عراق و سوریه ترتیب داده اند.

این در حالی است که رسانه از نزدیک شدن هر چه بیشتر نیروهای مردمی به شهر مهم فلوجه خبر دادند. منابع وابسته نیروهای مردمی اعلام کردند: نیروهای مردمی و امنیتی تمامی خطوط امداد رسانی داعش را در نزدیکی فلوجه قطع کرده اند.نیروهای عراقی می کوشند که ابتدا فلوجه را آزاد کنند و آنگاه در عملیات آزاد سازی الرمادی مشارکت کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج