adexo3
۲۲۶۴۳۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان اعلام کرد

ترافیک نیمه‌سنگین در محور هراز

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران گفت: هم‌اکنون ترافیک ورودی و خروجی در محور هراز نیمه‌سنگین است و شاهد رفت‌وآمد کند در این مسیر هستیم.

خبرگزاری فارس: علی نوری‌پور امروز در گفت‌وگویی در شهرستان آمل اظهار کرد: هم‌اکنون تردد در مبادی ورودی و خروجی مازندران در این شهرستان و محور مواصلاتی هراز نیمه‌سنگین است.

وی افزود: حجم رفت‌و‌آمد خودروها در این محور زیاد است و رفت و آمدها به کندی شکل می‌گیرد.

نوری‌پور با اعلام اینکه هنوز مسافرانی که برای تعطیلات عید فطر و پایان ماه رمضان وارد مازندران شدند این استان را ترک نکردند، گفت: علاوه بر آن مسافران زیادی نیز با توجه به تعطیلات پایان هفته در حال ورود به مازندران هستند.

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان با اعلام اینکه ترافیک بیشتر نقاط محور هراز نیمه‌سنگین است، یادآور شد: حجم تردد در مناطقی همانند پلور به سمت گزنک و برعکس افزایش می‌یابد.

این مسئول با اعلام اینکه افرادی که قصد تردد از محور مواصلاتی هراز را دارند با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از بوق‌زدن بی‌جا و سبقت نابه‌جا خودداری کنند، ادامه داد: رانندگان در حال عبور از این جاده شریانی کشور با حرکت با سرعت مطمئنه با اوامر ماموران پلیس‌راه، راهداری و نیروی انتظامی توسط رانندگان گوش دهند.

نوری‌پور با اشاره به اینکه صبح امروز شاهد ترافیک روان در این محور بودیم، گفت: هم‌اکنون هوای بخش لاریجان نیز آفتابی و نیمه ابری است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج