اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۳۰۵۸
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

ساخت سریال عبدالمالک ریگی توسط تبریزی

قرار است سریالی با موضوع دستگیری شرور شرق تولید شود، سریالی به تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی و کارگردانی کمال تبریزی.

ساخت سریال عبدالمالک ریگی توسط تبریزی

هفت صبح: روز شنبه 16 اردیبهشت ماه خبرگزاری سینمای ایران به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان خبری از تولید سریال دستگیری «عبدالمالک ریگی» منتشر کرد.

در این خبر به نقل از سرگرد مجید جوشقانی، مدیر امور هنری ارتش آمده بود که قرار است سریالی با موضوع دستگیری شرور شرق تولید شود، سریالی به تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی و کارگردانی کمال تبریزی.

جوشقانی در این گفت و گو عنوان کرده که فیلمنامه در حال نگارش است و کارگردانی سریال توسط تبریزی منوط به رضایت وی از فیلمنامه است اما نکته قابل توجه تاکید مدیر امور هنری بر ساخت قریب الوقوع این سریال است، این در حالی است که کمال تبریزی تا دو سال آینده درگیر ساخت سریال سرزمین کهن است و قصد دارد در لا به لای این سریال یک فیلم سینمایی هم براساس فیلنامه ای از پیمان قاسم خانی کارگردانی کند.

ساخت سریال عبدالمالک ریگی توسط تبریزی

حال باتوجه به این موضوع او عملا فرصتی برای ساخت قریب الوقوع این سریال پیدا نمی کند. این موضوع را با جواد نوروزبیگی، تهیه کننده سریال در میان می گذاریم. او در این رابطه با تایید مذاکره با تبریزی برای ساخت سریال دستگیری عبدالمالک ریگی به «هفت صبح» می گوید: «شاید هماهنگی اش کمی سخت به نظر برسد ولی می شود در زمان مقتضی به راه حل های درستی رسید. اول باید بگذاریم نگارش فیلمنامه به پایان برسد، تایید صددرصد حضور آقای تبریزی را دریافت کنیم و بعد در مورد این مساله تصمیمات لازم را می گیریم.» سریال دستگیری عبدالمالک ریگی جزو سریال های «الف ویژه» تلویزیون است، سریال یکه بنا به گفته جوشقانی هم اکنون در مرحله نگارش فیلمنامه است.

ساخت سریال عبدالمالک ریگی توسط تبریزی

نوروزبیگی در این خصوص می گوید: «امور هنری ارتش به صورت مستقل قرار است فیلمنامه نویسان کار را انتخاب کند، اما تا آنجایی که من خبر دارم هنوز با فیلمنامه نویس خاصی به توافق نرسیده اند تا نگارش فیلمنامه زیر نظر او نوشته شود.» حال باتوجه به اینکه تبریزی از یکسو تا دو سال درگیر ساخت سریال «سرزمین کهن» است و از سوی دیگر هم او قبول این پروژه را منوط به تایید فیلمنامه کرده، باید دید آیا این سریال با کارگردانی تبریزی به سرانجام می رسد یا اینکه کارگردانی دیگر جایگزین او خواهد شد. البته امور هنری ارتش علاوه بر این پروژه، ساخت سریالی براساس زندگی شهید صیاد شیرازی هم در برنامه کاری خود دارد که باید دید این دو پروژه بزرگ را چه موقع و در چه مدت زمانی به تولید خواهد رساند. تجربه ساخت سریال شوق پرواز براساس زندگی «شهید بابایی» در بنیاد شهید نشان داد حدود ۱۰ سال ولی امیدواریم این دو پروژه دورنمای سال ۱۴۰۰ نداشته باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تبسم

      چه سريالى بشه!واقعاً كارهاشون بى نقص و فوق العاده است!

    • سمیر

      زودتر این سریال زیبا رو بسازید با تشکر فراوان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج