اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۳۲۴۶۳
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

مدیرکل اتباع خارجی وزارت کشور:

اتباع بیگانه تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند‌

مدیرکل اتباع خارجی وزارت کشور گفت: تلاش کردیم تا اقشار آسیب پذیر بیگانه را تحت پوشش بیمه قرار دهیم که تاکنون حدود ۳۰۰ هزار نفر از اقشار بیگانه تحت نظر بیمه قرار گرفته‌اند.

خبرگزاری تسنیم: احمد محمدی‌فر عصر امروز در دیدار با آیت‌الله علوی گرگانی، اظهار داشت: حدود ۹۵۰ هزار نفر از کشور افغانستان و حدود ۵۰ هزار نفر تبعه عراقی مقیم کشورمان هستند.

مدیرکل اتباع خارجی وزارت کشور با اشاره به لزوم توجه به اتباع بیگانه افزود: امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری نگاه دینی به اتباع خارجی دارند، حدود ۳۰۰ هزار نفر از اتباع خارجی در مدارس تحصیل می‌کنند و ۱۷ هزار نفر از این اتباع در دانشگاه‌های کشور مشغول تحصیل هستند، همچنین ۱۲ هزار نفر از اتباع بیگانه در حوزه‌های علمیه کشور مشغول تحصیل علوم دینی هستند.

محمدی با اشاره به اقدامات صورت گرفته جهت رفع مشکلات درمانی اتباع بیگانه بیان کرد: تلاش کردیم تا اقشار آسیب پذیر بیگانه را تحت پوشش بیمه قرار دهیم، تاکنون حدود ۳۰۰ هزار نفر از اقشار بیگانه تحت نظر بیمه قرار گرفته‌اند که سعی داریم بقیه این اقشار نیز تحت پوشش بیمه سلامت قرار بگیرند.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای رفع مشکلات تحصیلی دانش‌آموزان اتباع تصریح کرد: با توجه به تدبیر مقام معظم رهبری و هدف مدنظر ایشان، تلاش می‌کنیم تا هیچ تبعه بیگانه‌ای از تحصیل بازنماند، ما بر این اساس از دانش‌آموزان غیرمجاز نیز برای تحصیل ثبت‌نام کردیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خودمون نون نداریم بخوریم .. میریزین تو شکم اتباع بیگانه ... آفریییییییییین ..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج