adexo3
۲۳۵۳۲۴
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

توصیه عارف به اصلاح‌طلبان: تک‌روی نکنید

عارف در همایش اصلاحات و اعتدال در شهریار گفت: اینک برای دستیابی به برنامه‌ها هیچ راهی جز انسجام در جبهه اصلاح‌طلبان نداریم.

خبرگزاری فارس: محمدرضا عارف در همایش اصلاحات و اعتدال که با حضور تعدادی از اصلاح‌طلبان در سالن شهید کافی شهریار برگزار شد،‌اظهار کرد: برای پیروزی هیچ راهی جز حرکت در یک جبهه نداریم البته هنوز در این خصوص و برای رسیدن به قدرت احزاب قوی ایجاد نشده است و باید تمام تلاش خود را داشته باشیم تا این مسئله را به نتیجه برسانیم.

وی افزود:‌ امید است با تلاش‌های همه جانبه ما به خروجی مناسبی دست پیدا کنیم تا در این راه بتوانیم اکثر کرسی‌های مجلس را به دست آوریم.

عارف گفت: کهن‌ترین حرف ما در همه حال وحدت بوده و هست و ما باید برای پیشبرد اهداف و راهبردها طی یک جبهه و یک محور حرکت کنیم و با یک هدف مشترک ما مسئولیت‌پذیری و بدون مطالبات فردی این موضوع را به نتیجه برسانیم.

وی گفت: همه ما این را باید در نظر داشته باشیم که منافع حزبی را به منافع فردی ترجیح داده و به هیچ عنوان تک‌روی نکنیم و برای بالا بردن حزب سعه صدر و تعامل نیز در رأس امور ما باشد.

عارف افزود:‌ تصمیمات گروهی و حزبی و همکاری‌های حزبی و این اقدامات فراگیر شود می‌توانیم از حداکثر توان همه اهداف استفاده کنیم.

وی ادامه داد:‌در این انتخابات یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی که باید مدنظر داشته باشیم استفاده از جوانان و بانوان است و باید به این دو قشر توجه بیشتری داشته باشیم.

عارف گفت: یکی دیگر از موضوعاتی که باید همه ما در نظر داشته باشیم پرهیز از درگیری‌های بی‌حاصل جناحی و پرهیز از انعطاف‌ناپذیری است و باید در جهت امیدبخشی به جامعه حرکت کنیم.

وی ادامه داد: تشویق تشکل‌های غیرسیاسی مردمی در توجیه آنها برای به جریان انداختن این تشکل‌ها مورد نیاز است.

عارف افزود: شناسایی و انتخاب افراد کارشناس متعهد و برجسته، پرهیز از هرگونه افراط و تفریط، پرهیز از پرداختن به حاشیه‌ها را در این راه در رأس امور خود قرار دهیم.

وی در خاتمه متذکر شد:‌ توصیه من به جوانان این است که اجماع، انسجام و وحدت را در فعالیت‌های حزبی مدنظر قرار داده چرا که اصل قضیه رسیدن به هدف بزرگ و دستیابی ما به اکثریت کرسی‌های مجلس است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج