adexo3
۲۳۵۶۶۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

تهدید ایران به حمله نظامی طنز شده است

رئیس کمیسیون امنیت ملی ‌مجلس گفت: تهدید ایران به حمله نظامی به طنز تبدیل شده است.

خبرگزاری تسنیم: علاءالدین بروجردی در گفت‌و‌گویی با اشاره به ادامه جنایات عربستان سعودی در یمن و کشتار مردم مظلوم این کشور اظهار داشت: عربستان عملاً در یک کج راهی قرار گرفته که به طور قطع در دراز مدت و حتی میان مدت، می‌تواند بحران را به خود این کشور منتقل کند و ‌دچار مشکلات جدی خواهد شد.

وی با اشاره به سکوت مجامع بین‌المللی نسبت به کشتار مردم مظلوم یمن گفت: این کشتار وحشیانه مردم مظلوم یمن اقدامی است بسیار بدتر از اقدام رژیم صهیونیستی در غزه چراکه رژیم صهیونیستی دشمن شناخته شده و شاخص امت اسلامی و عربستان مدعی خدمت به زائران بیت‌الله الحرام است، بنابراین به‌‌نظر من هم سازمان ملل و ‌هم شورای امنیت در این زمینه مقصر هستند و هیچ اقدام بازدارنده‌ای را که باید انجام دهند، انجام نداده‌اند.

بروجردی تصریح کرد: آمریکا و قدرت‌های بزرگ هم منافع اقتصادی خود را رجحان دادند بر مسائلی که مورد ادعای آنها است در زمینه حقوق بشر و جان انسان‌های بی گناه و حتی امنیت منطقه؛ براین اساس این روند، روندی نیست که بتواند به نفع منطقه باشد و بیشترین ضررکننده این معادله نامتوازن خود عربستان خواهد بود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تهدیدات مکرر غرب و رژیم صهیونیستی در زمینه حمله نظامی به ایران اظهار داشت: این نکته‌ای است که سال‌ها آن‌ها اعلام و ادعا کرده‌اند اما این ادعا در ایران به یک لطیفه و مضحکه تبدیل شده و بنابراین آنها به خوبی می‌دانند که با جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک قدرت شاخص در منطقه حساس خلیج فارس نمی‌توانند از این شوخی‌ها کنند و قطعا عکس‌العمل جمهوری اسلامی ایران همان نکاتی است که فرمانده معظم کل قوا بیش از یکبار رسما اعلام کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج