adexo3
۲۴۴۰۹۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پیام اینستاگرامی سحر دولت شاهی

سحر دولت شاهی در واکنش به حاشیه های بوجود آمده برای وی در اینستاگرام نوشت: دوستان و همراهان عزيز. اين تنها صفحه عمومي من در صفحات مجازيه. من در هيچ شبكه اجتماعي ديگري عضو نيستم. كه البته همين صفحه هم گاهي انقدر مزين به نظرات بي رحمانه اي ميشه كه مرددم به داشتنش.

پیام اینستاگرامی سحر دولت شاهی
برترین ها: سحر دولت شاهی در واکنش به حاشیه های بوجود آمده برای وی در اینستاگرام نوشت: دوستان و همراهان عزيز. اين تنها صفحه عمومي من در صفحات مجازيه. من در هيچ شبكه اجتماعي ديگري عضو نيستم. كه البته همين صفحه هم گاهي انقدر مزين به نظرات بي رحمانه اي ميشه كه مرددم به داشتنش.

اين تنها راه ارتباط مستقيم من با شماست و دلم ميخواد از اين طريق اخبار فعاليتهاي جديدم رو در اختيارتون بذارم و شايد بعضي وقتها پيشنهادي يا در ميان گذاشتن احساسي. من و ادمين محترم پيج پستها رو با دقت انتخاب ميكنيم و همواره مواظب هستيم موجب آزار كسي نشيم و از طريق اين صفحه نه كسي رو قضاوت كنيم و نه حكمي صادر كنيم.

كمتر پيش مياد صفحه اي رو بلاك كنيم يا نظري رو پاك كنيم. بهترين قاضي خداست . اميدوارم فضاي مجازي به فضاي محترم تري تبديل بشه كه اين همه خشم و تندي مدام باعث آزار و اذيت نشه. از دوستاني هم كه به من لطف دارن و صفحاتي رو به نام من و به عنوان هواداري درست ميكنن خواهش ميكنم مثل هميشه مهربون و صبور باشن و من از همه شون ممنونم. شاد و سلامت و پر از آرامش باشين.

پیام اینستاگرامی سحر دولت شاهی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج