adexo3
۲۴۴۴۱۰
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

هدیه رهبری در آستانه سال تحصیلی جدید

‌۱۴۰ مدرسه برکت با ظرفیت ۸۸۴ کلاس درس ۳۱ استان کشور آماده پذیرایی از دانش آموزان مناطق کمتر توسعه یافته کشور است.

خبرگزاری ایسنا: ‌۱۴۰ مدرسه برکت با ظرفیت ۸۸۴ کلاس درس ۳۱ استان کشور آماده پذیرایی از دانش آموزان مناطق کمتر توسعه یافته کشور است که حجت‌الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری به همراه محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) طی مراسمی و به طور رسمی آغاز بهره برداری از این مدارس را که تاکنون تعداد آنها به ۵۶۰ مدرسه رسیده اعلام خواهند کرد.

این مدارس که با پیگیری و نظارت بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در قالب تفاهم نامه با سازمان تجهیز و نوسازی مدارس کشور احداث شده است به عنوان هدیه مقام معظم رهبری به دانش آموزان مناطق محروم کشور، تحویل وزارت آموزش و پرورش خواهد شد.

یاد آور می‌شود ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با هدف شناسایی فرصت‌های بخش خصوصی به عنوان موتور توانمند سازی اقتصادی در مناطق کمتر توسعه یافته کشور از طریق بنیاد برکت در راه اندازی طرح‌های عمرانی، زیر بنایی اقتصادی، مدرسه سازی و تاسیس و تسعه پروژه‌های اقتصادی در بخش‌های کشاورزی و صنعتی نیز به گونه‌ای عمل می‌کند که این پروژه‌ها، دارای تاثیر کلی بر توسعه اقتصادی مناطق محروم و کمتر توسعه یافته کشور افزایش فرصت‌های شغلی، توسعه کارآفرینی، فقر زدایی و جلوگیری از مهاجرت نیروهای محلی داشته باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج