adexo3
۲۴۴۸۵۵
۱ نظر
۵۰۱۴
۱ نظر
۵۰۱۴
پ

بازگشت «آیرون میدن» به صدر پرفروش ها

گروه بزرگ هوی متال انگلیسی آیرون میدن با آلبوم جدید خود بار دیگر به صدر جدول پرفروش‌ترین آلبوم‌های انگلستان بازگشتند.

کافه سینما: گروه بزرگ هوی متال انگلیسی آیرون میدن با آلبوم جدید خود بار دیگر به صدر جدول پرفروش‌ترین آلبوم‌های انگلستان بازگشتند.

آلبوم The Book Of Soulsکه پنج سال بعد از عرضه آلبوم قبلی گروه منتشر شده است با فروش ۶۰۲۴۹ نسخه‌ای به صدر جدول پرفروش‌ترین آلبوم‌های این هفته انگلستان راه یافت.

این آلبوم که شانزدهمین آلبوم گروه است تبدیل به پنجمین آلبوم آنها شده است که در انگلستان به رده نخست رسیده است. این اتفاق در حالی به وقوع پیوسته است که بیش از سی و پنج سال از انتشار اولین آلبوم گروه که به رده چهارم جدول پرفروش‌ترین آلبوم‌های انگلستان رسید می‌گذرد.

بازگشت «آیرون میدن» به صدر پرفروش ها

در طول سال‌های اخیر اعضای گروه با مشکل نبرد سخت بروس دیکینسون با بیماری سرطان مواجه بودند که انتشار آلبوم جدید را به تاخیر انداخت.

آلبوم جدید گروه با رشد ۳۵.۷۴% ار حیث فروش نسبت به آلبوم قبلی‌شان The Final Frontier که در سال ۲۰۱۰ منتشر شده بود و ۴۴۳۸۵ نسخه از آن به فروش رسیده بود به هفتمین آلبوم پرفروش سال ۲۰۱۵ در انگلستان از حیث فروش در هفته نخست تبدیل شده است.

این آلبوم که مشتمل بر نود و دو دقیقه و یازده ترانه است طولانی‌ترین آلبوم آیرون میدن از این نظر می‌باشد و ترانه آخر آلبوم با عنوان Empire Of The Clouds که یک اثر هجده دقیقه‌ای است طولانی‌ترین ترانه گروه از این حیث می‌باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شروین

      درود به شرفشون . برای خوشحالی هواداران در کوچکترین و فقیرترین کشورهای جهان هم کنسرت برگذار میکنند. در کنسرت دوبی به ایرانی ها هم ادای احترام کردند . ما پیر شدیم ولی حتی اجازه برگذاری یک کنسرت رو به گروه های بزرگ در ایران ندادند . دیگه هم مهم نیست چون گروه بزرگی باقی نمونده .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج