adexo3
۲۵۰۷۶
۴ نظر
۵۰۱۱
۴ نظر
۵۰۱۱
پ

خواننده معروف در اولین فیلم سه بعدی ایران

طی چند روز آینده یکی از خوانندگان سرشناس ایرانی هم به فهرست بازیگران «آقای الف» اضافه خواهد شد

خواننده معروف در اولین فیلم سه بعدی ایران

تماشا: آخرین اخبار از اولین فیلم سه بعدی ایرانی حاکی از این است که فیلمبرداری این فیلم به زودی شروع می شود.

با تکمیل شدن گروه بازیگران فیلم سینمایی آقای الف جدیدترین اثر علی عطشانی از تاریخ 20 خرداد ماه جلوی دوربین می رود. گروه چهره پردازی و لباس طی چند روز آینده تست نهایی لباس و گریم را انجام خواهند داد تا فیلم طبق برنامه ریزی های انجام شده در تارخی مقرر جلوی دوربین برود. هم اکنون گروه تولید آخرین مراحل انتخاب لوکیشن را در سطح شهر تهران انجام می دهند.

«آقای الف» به نسبت سایر فیلم های علی عطشانی فیلم پرلوکیشن تری است و اغلب لوکیشن های آن در فضای خارجی روایت می شود. «آقای الف» اولین تجربه جدی سینمای ایران در زمینه سینمای سه بعدی است. طبق گفته سازندگان «آقای الف» گروه تولید در تلاش هستند تا عرضه این فیلم همزمان با عید سعید فطر در سرتاسر ایران صورت پذیرد.

طی چند روز آینده یکی از خوانندگان سرشناس ایرانی هم به فهرست بازیگران «آقای الف» اضافه خوا هد شد. «آقای الف» نگاه متفاوتی به مقوله مرگ و زندگی دارد. قبلا عطشانی توضیح داده بود که همیشه مساله مرگ برایش جالب بوده است. فیلمنامه این فیلم را امیرعلی محسنین نوشته و قرار است بابک محقق، کار طراحی و اجرای سه بعدی را برعهده داشته باشد.

جالب اینکه سرمایه گذاری این کار را شرکت تصویرگستر پاسارگاد برعهده داشته که این روزها حسابی در بازار فرهنگی کشور، مشغول شده است. آلبوم بهرام رادان و مهدی مقدم از آخرین محصولاتش است. تهیه کننده «آقای الف»، سعید شرفی کیاست و علاوه بر فرزاد حسنی و آنا نعمتی، کریم باقری هم در آن بازی می کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • منتقد

      آخه این خبری که مال چند روز پیش بوده رو ساعت 5 صبح آپدیت می کنین رو سایتتون که بگین به روز و لحظه هستین؟ اونم با اون تیتر مسخره تون. نکنین این کارا رو!

      پاسخ ها

      • میهن دوست

        اگه ناراحتی از این سایت بازدید نکن جای تشکرته

    • alireza

      عید سفید فطر نه عید سعید فطر درسته

    • امید اسدی

      با عرض سلام بنده حدود ۸ سال است که در هنر سه بعدی فعالیت مستمر می کنم و سابقه طولانی در این کار در ایران دارم اما متاسفانه از سوی مسئولین هیچ توجه جدی به این هنر در ایران نمی شود . امید وارم تا روزی ببینم فیلم های استاندارد بر پایه اصول سه بعدی عرضه شود و به دست مصرف کنندگان برسد .جای ان که شاهد پیشبرد این تکنیک نو ظهور در ایران باشیم ، شاهد بی اعتماد شدن علاقه مندان به این هنر هستیم !… فیلمسازان بسیاری را دیده ام که فقط به قصد اینکه اولین فیلم سه بعدی ایران را بسازند تصمیم به فیلمبرداری سه بعدی می گیرند در صوتی که حتی اصطلاحات ان را نمی دانند . اگر فیلم هایی که توسط کارگردان هایی که سر رشته زیادی در هنر سه بعدی ندارند مورد نقد فنی سه بعدی قرار بگیرند . ایرادات زیادی از ان استخراج خواهد شد و …پس از سال ها فعالیت و تجربه در این هنر متاسفانه شاهد خشک شدن ریشه های تکنیک سه بعدی که زحمات های فراوانی برای ان کشیده ام هستم .
      شما را دعوت می کنم تا از وب سایت اینجانب که سابقه طولانی در هنر سه بعدی در ایران دارد و جزء نخستین وب سایت های ایرانی در هنر سه بعدی می باشد دیدن کنید و از مطالب ان استفاده کنید تا شاید کمکی باشد برای پیشبرد صنعت سه بعدی در ایران .
      http://2dto3d.ir
      قابل ذکر است لینک بالا در بیشتر سایت هایی که وابسته به کمپانی های معروف سه بعدی خارجی هستند تایید و در معرض دید عموم قرار گرفته است
      —————————–
      زنده باد هنر سه بعدی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج