adexo3
۲۵۷۸
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

۳نفر از سارقان به اتهام قتل دستگير شدند :

جنايت دزدها هنگام تقسيم اموال دزدي

۴ سارق هنگام تقسيم اموال دزدي در شرق تهران با يكديگر درگير و با قتل يكي از همدستانشان، متواري شدند. دزدها وقتي ديدند جوان ۲۰ ساله‌اي كه پول‌هاي دزدي از كارت‌هاي اعتباري را كه به حسابش واريز شده، به همدستانش پرداخت نمي‌كند، او را به قتل رساندند.

رسيدگي به اين پرونده شامگاه ۱۳ خرداد هنگامي در دستور كار ماموران قرار گرفت كه فردي در تماس با مركز فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰ از كشته شدن جوان ۲۰ ساله‌اي در منزل همسايه‌اش خبر داد.

ماموران كلانتري ۱۳۲ نبرد با حضور در محل حادثه در شرق تهران و مشاهده جسد جواني كه در منزل يكي از دوستانش به قتل رسيده بود، بازپرس محمد شهرياري را در جريان قرار دادند.

جنايت دزدها هنگام تقسيم اموال دزدي

با صدور دستور قضايي در اين ارتباط و حضور بازپرس ويژه قتل تهران مشخص شد اين جنايت به دليل اختلاف ۴ سارق بر سر تقسيم اموال دزدي رخ داده و ۳ سارق پس از بستن دست و پاي جوان ۲۰ ساله، با روسري او را خفه كرده‌اند.

در بازرسي از اين خانه نيز مقاديري اموال مسروقه از جمله سيمكارت، شارژ تلفن، چند كارت عابربانك و... كشف و در تحقيقات اوليه با شناسايي صاحبان حساب‌هاي بانكي معلوم شد اموال آنها از سوي ۴ سارق سرقت شده است.

با دستور قضايي مبني بر انتقال جسد به پزشكي قانوني، پرونده در دستور كار ماموران قرار گرفت و جستجو براي دستگيري سارقان فراري آغاز شد.يك روز پس از وقوع جنايت، ماموران ۳ سارق فراري را دستگير و با انتقال به پليس آگاهي، تحقيق از آنها را آغاز كردند.

يكي از سارقان به نام نريمان در اعترافات خود گفت: از چندي پيش، من و ۳ نفر از دوستانم كه هم‌محلي هستيم، يك باند سرقت تشكيل داده بوديم و پس از سرقت در برخي مواقع با به‌دست آوردن رمز عابربانك‌ها، اينترنتي خريد مي‌كرديم گاهي اوقات نيز پول‌ها را به حساب يكي از همدستانمان (مقتول)‌ واريز مي‌كرديم و او نيز پول‌هاي دزدي را به صورت مساوي ميان ما تقسيم مي‌كرد.متهم افزود: پس از چند فقره سرقت كارت اعتباري، متوجه شديم دوستمان (مقتول)‌ حاضر به پرداخت سهم ما نيست. به همين دليل او را در غياب والدينم به خانه كشانده و پس از درگيري، به قتل رسانده و متواري شديم.در پي اين اعترافات، ۲ همدست ديگر متهم نيز به جرمشان اعتراف كردند و بازپرس شهرياري پس از بازجويي و تحقيق مقدماتي از سارقان، دستور بازداشت موقت آنها را صادر كرد. متهمان براي ادامه تحقيقات و بازسازي صحنه جنايت در اختيار پليس آگاهي قرار گرفتند.

بنابراين گزارش، ماموران پليس آگاهي با توجه به كشف اسناد و مدارك دزدي از محل جنايت، تحقيقات خود را براي شناسايي صاحبان مدارك آغاز كرده‌اند.

يك مقام آگاه در اين‌باره به «جام‌جم» گفت: متهمان تاكنون علاوه بر قتل همدستشان، به ده‌ها فقره سرقت با روش كيف‌قاپي و زورگيري اعتراف كرده‌اند كه در حال حاضر با دستور قضايي تحقيق درباره سوابق آنها آغاز شده است.

منبع : جام جم آنلاين
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج