adexo3
۲۶۸۴۹
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

معافیت فرزندان شهدا از خدمت سربازی

مطابق قانون جدید خدمت وظیفه عمومی، کلیه فرزندان ذکور شهدا و جاویدالاثران از خدمت دوره ضرورت معاف می‌شوند.

خبرگزاری ایسنا: مطابق قانون جدید خدمت وظیفه عمومی، کلیه فرزندان ذکور شهدا و جاویدالاثران از خدمت دوره ضرورت معاف می‌شوند.

سرهنگ مسن‌آبادی معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به تغییرات قابل ملاحظه در باب معافیت فرزندان ایثارگران در قانون جدید خدمت وظیفه عمومی گفت: در این قانون کلیه فرزندان ذکور شهدا و جاویدالاثران از خدمت دوره ضرورت معاف می‌شوند.

وی افزود: به ازای هر ۲۴ ماه آزادگی، ۲۵ درصد جانبازی و سی ماه سابقه حضور در جبهه هر یک از والدین نیز، یکی از فرزندان ذکور آنان معاف می‌شود و در مورد معافیت کسانی که مدت حضور در جبهه یا مدت آزادگی و اسارت آنان به تنهایی در حد معافیت یک فرزند ذکور نیست، بايد تجميع درصد جانبازی، مدت حضور در جبهه و مدت اسارت والدين آنان به عدد ۳۰ برسد.

مسن‌آبادی گفت: در این قانون به ازای هر شهید یا جاویدالاثرفاقد فرزند ذكور یک برادر وی می‌تواند از خدمت دوره ضرورت معاف شود و همچنین از آزادگان با حداقل ۲۵ ماه اسارت یا جانبازان با حداقل ۲۵ درصد جانبازی که فاقد فرزند پسر هستند، نیز می‌توانند یک برادر خود را از انجام خدمت دوره ضرورت معاف کنند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: یک فرزندخوانده قانونی ذکور جانبازانی که برابر گواهی بنیاد شهید و امور ایثارگان صاحب فرزند نمی‌شوند، از خدمت دوره ضرورت معاف می‌شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من فرزند جاوید الاثرم و وقتی یک سالم بود سال 61 پدرم مفقود شد و حالا بعد 30 سال بدون توجه ما ایشان رو شهید اعلام کردند. من دو تا برادر دارم که هر دوتا به سربازی رفتن و لطفا بگید که این خبر برای کدوم فرزندان ... جالبه این امتیازات بی اساس از یک طرف ما رو به آتیش میکشه و از طرفی دیگه دل مردم آب میندازه و ناسزاش و ما باید بشنویم. آخ یکی نیست به این مردم بگه شما پدر تون رو با دنیا عوض میکنید یک لحظه به نبودن پدر فکر کنند و بعد فحش و ناسزا بار ما کنند نمیگم حق خورده نشده اما همه مقصر نیستند.....

    • حسين

      داداشه گله ناشناس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج