adexo3
۲۶۹۱۸۵
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

حاشیه‌های نشست سران «GECF» در تهران

سومین اجلاس سران کشورهای صادرکننده گاز (GECF) در تهران در حالی با حدود یک ساعت تاخیر آغاز به کار کرد که برگزاری این رویداد بزرگ بین‌المللی با حاشیه‌هایی همراه است.

خبرگزاری ایسنا: سومین اجلاس سران کشورهای صادرکننده گاز (GECF) در تهران در حالی با حدود یک ساعت تاخیر آغاز به کار کرد که برگزاری این رویداد بزرگ بین‌المللی با حاشیه‌هایی همراه است.

حسن روحانی، رییس جمهور ایران به عنوان رییس اجلاس در صدر میز برگزاری اجلاس نشسته و محمدحسین عادلی، دبیرکل ایرانی مجمع کشورهای صادرکننده گاز تنها مقامی است که درکنار رییس جمهور ایران قرار گرفته است.

مقام‌های ونزوئلا و روسیه از یک سو و بولیوی و گینه استوایی از سوی دیگر نزدیک ترین هیات‌ها به محل استقرار رییس جمهور ایران هستند. به نظر می رسد چینش هیات‌ها بر اساس حروف الفبایی بوده است.

هیات‌های عالی‌رتبه همراه سران حاضر در محل اجلاس GECF با تلفن های همراه و تبلت در حتل گرفتن عکس و فیلم از سخنرانی رییس جمهور ایران هستند.

سومین اجلاس سران GECF به دلیل تاخیر رییس جمهور روسیه، با یک ساعت تاخیر آغاز به کار کرد.

سران کشورهای عضو مجمع GECF در بدو ورود مورد استقبال رسمی رییس جمهور ایران قرار گرفته و سپس از سوی نهاوندیان، رییس دفتر رییس جمهور به داخل سالن اجلاس هدایت شدند.

با وجود توزیع گوشی ترجمه همزمان در میان خبرنگاران، ترجمه فارسی از اظهارات مقامات انجام نمی‌شود و تنها ترجمه انگلیسی در سالن خبرنگاران پخش می‌شود.

خبرنگاران و عکاسان رسانه های داخلی و خارجی از ساعاتی پیش در سالن مخصوص خبرنگاران در سالن اجلاس سران مستقر شده‌اند و پوشش خبری جامع سومین اجلاس مجمع سران کشورهای صادرکننده گاز را در دستور کار قرار داده‌اند.

خبرنگاران نشریات و رسانه‌های روس از جمله راشاتودی روسیه، وال استریت ژورنال، بلومبرگ و رویترز از جمله رسانه‌هایی هستند که تیم‌های خبری آنها مشغول فعالیت و تهیه خبر در آستانه برگزاری سومین اجلاس GECF هستند.

پس از سخنرانی رییس جمهور ایران و دبیرکل مجمع کشورهای صادرکننده گاز، روسای جمهور بولیوی و گینه استوایی به سخنرانی پرداختند و پس از آن ها نوبت به رییس جمهور نیجریه رسید که سخنان خود را درباره بازار جهانی گاز مطرح کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج