اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۷۲۷۳۴
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

غایبان بزرگ اربعین ۹۴ +عکس

درحالی که بسیاری از چهره‌های سرشناس کشورمان توفیق شرکت در پیاده‌روی اربعین سال ۱۳۹۴ را داشتند، برخی دیگر در حسرت حضور در طریق الحسین(ع) می‌سوزند.

خبرگزاری فارس: درحالی که بسیاری از چهره‌های سرشناس کشورمان توفیق شرکت در پیاده‌روی اربعین سال ۱۳۹۴ را داشتند، برخی دیگر در حسرت حضور در طریق الحسین(ع) می‌سوزند.

از جمله چهره‌هایی که سال گذشته پای پیاده در اجتماع اربعینی‌ها حضور داشتند می‌توان به سردار شهید حسین همدانی از مدافعان حرم حضرت زینب(س) و شهید غضنفر رکن آبادی از مهاجرین الی الله اشاره کرد.

غایبان بزرگ اربعین 94 +عکس

غایبان بزرگ اربعین 94 +عکس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسن تاتار

      شور حسینی ومدیریت شیعه
      سلام علیکم:
      طبق خبرها آمار زوار اربعین در کربلا 94 بیش از بیست وهفت میلیون نفر از کشورهای مختلف می باشد وبا تمامی مشکلاتی که بعلت کمبود امکانات رفاهی زوار در راه نجف تا کربلا وبویژه در هنگام اربعین در شهر کربلا مواجه بوده ،بخوبی مراسم اربعین سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) برگزار شد که جای مباهات برای شیعه دارد.طبق گزارش رسانه ملی فقط مراسم اربعین خاص شیعیان نیست واز سنی ها ومسیحیان و زرتشتیان و... از کشورهای مختلف در این مراسم بزرگ اربعین شرکت نموده اند.
      البته گروه داعش تهدید به عملیات انتحاری وبمب گذاری و..... نموده بودند وآن گونه که اطلاع دارم بعضی از عناصر قبل از هر گونه اقدامی دستگیر شده اند.
      ضمنا" سرماخوردگی،آنفولانزا و...... برای زوار پیش امده که برای این همه جمعیت در یکجا دور از ذهن نیست ولی همگان براین ادعا هستند که مراسم بخوبی برگزار شد.
      ولی همگان بخوبی می دانیم که امکانات عربستان بسیار وسیع وزیاد می باشد و حادثه منا با شهید شدن بیش از 3500 که 465 نفرحاجی فقط مربوط به ایران می باشد،باتمام رسید.
      خود قضاوت نمائید......
      اللهم عجل لولیک الفرج

    • بدون نام

      جونم فداشون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج