adexo3
۲۷۵۲۷۹
۵۰۲۶
۵۰۲۶
پ

پلیس لبنان پسر قذافی را تحویل گرفت

شعبه اطلاعات نیروهای امنیت داخلی (پلیس) لبنان شامگاه جمعه بعداز آن که ربایندگان ناشناس هانیبال قذافی را رها کردند، او را تحویل گرفت و به بیروت منتقل کرد.

خبرگزاری ایرنا: شعبه اطلاعات نیروهای امنیت داخلی (پلیس) لبنان شامگاه جمعه بعداز آن که ربایندگان ناشناس هانیبال قذافی را رها کردند، او را تحویل گرفت و به بیروت منتقل کرد.

به گزارش خبرگزاری ملی لبنان، ربایندگان ، هانیبال قذافی را در جاده بین المللی بعلبک - حمص و نزدیک روستای الجمالیه در بقاع شمالی ( شرق لبنان) رها کردند.

خبرگزاری لبنان خاطرنشان کرد که پسر قذافی روز پنجشنبه هنگام ورود از سوریه به منطقه بقاع در روستایی نزدیک بعلبک ربوده شده است.

تاکنون هیچ طرفی مسئولیت ربایش هانیبال قذافی را برعهده نگرفته است.

پایگاه اینترنتی روزنامه لبنانی النهار نوشت : هانیبال قذافی (۴۰ ساله) فرزند چهارم معمر قذافی است که با الین سکاف تبعه لبنان ازدواج کرده است.

تلویزیون الجدید لبنان ساعاتی قبل اعلام کرد که یک گروه مسلح هانیبال قذافی فرزند معمر قذافی حاکم سابق لیبی را در لبنان ربوده است.

الجدید فیلمی را از هانیبال قذافی پخش کرد و گفت که توسط گروهی دارای هدف ربوده شده است.

الجدید گفت که یک گروه لبنانی درحال میانجی گری است تا پسر قذافی تحویل شعبه اطلاعات نیروهای امنیت داخلی (پلیس) لبنان شود.

خبرگزاری ملی لبنان اعلام کرده بود که ربایندگان از پسر قذافی خواستار اطلاعاتی در باره سرنوشت امام موسی صدر و همراهانش شده اند.

قاضی حسن الشامی گزارشگر کمیته رسمی پیگیری پرونده امام موسی صدر و دو همراهش که در زمان قذافی در لیبی ربوده شده اند هرگونه ارتباط و آگاهی در این خصوص را نفی کرد.

امام موسی صدر که موسس جنبش شیعی امل در لبنان است در ۳۱ ماه اوت سال ۱۹۷۸ و در جریان یک سفر رسمی در طرابلس پایتخت لیبی ‏با دو همراهش ناپدید شدند.‏

امام موسی صدر به همراه شیخ «محمد یعقوب» و خبرنگار «عباس بدرالدین» قرار بود در این سفر رسمی با مقام های ‏لیبی دیدار کنند.‏

خبرگزاری لبنان اعلام کرد: حسن یعقوب از نمایندگان سابق مجلس لبنان هم هرگونه رابطه با ربوده شدن فرزند قذافی را رد کرد و در عین حال گفت که امیدواریم این قضیه موجب خارج شدن پرونده امام موسی صدر و همراهانش از رکود شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج