اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۸۲۵۹۴
۷ نظر
۵۰۰۸
۷ نظر
۵۰۰۸
پ

شوق ایرانیان برای حضور در «Oses turkiye»

Oses turkiye مسابقه خوانندگی است که چند سالی در ترکیه برگزار می شود. در این مدت یک ایرانی که در ترکیه زندگی می کند، در یک دوره این مسابقات شرکت کرد و تا مرحله نیمه نهایی هم بالا رفت اما امسال اتفاق عجیبی افتاده.

هفته نامه تماشاگران امروز: Oses turkiye مسابقه خوانندگی است که چند سالی در ترکیه برگزار می شود. در این مدت یک ایرانی که در ترکیه زندگی می کند، در یک دوره این مسابقات شرکت کرد و تا مرحله نیمه نهایی هم بالا رفت اما امسال اتفاق عجیبی افتاده. چهار ایرانی از شهرهای مختلف ایران، خودشان را به استانبول رسانده اند تا در این مسابقه تست صدا بدهند؛ دو پسر و دو دختر.

شوق ایرانیان برای حضور در «Oses turkiye»

یکی از پسران از تبریز رفته بود و با توجه به نزدیکی زبان آذری و ترکی استانبولی، حضور او خیلی اتفاق عجیبی نبود اما در دو هفته گذشته سه نفری که چیزی از زبان ترکی نمی دانستند در این مسابقه شرکت کردند. نیما از رشت آمده بود و حتی زبان انگلیسی هم نمی دانست. مترجمی هم که با خودش آورده بود، دست کمی از خودش نداشت.

وضعیت دخترها بهتر بود و آنها انگلیسی بلد بودند. با این حال پسرها برای رقابت انتخاب شدند و از این رو باید مدتی در استانبول بمانند اما دخترها باید به ایران برگردند. یکی از این شرکت کننده ها ترانه «سلطان قلب ها» را خواند. شنیدن این ترانه از یک شبکه ترک می توانست عجیب باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من به شدت این برنامه و داوراشو دوست دارم.

    • ana

      متاسفم!!آخه این کارا ینی چی؟؟به نظرم این خبر ها منتشر نشه بهتره

    • صمد از تبریز

      زبان آذری وجود خارجی ندارد و مجله اینترنتی برترینها بهتر است به مخاطبان خود احترام بگذارد و آنها را همانطور که خودشان می خواهند خطاب کند

    • بدون نام

      وقتی چشمامون رو روی واقعیت ببندیم و نخوایم قبول کنیم نسل عوض شده تفکرات عوض شده. ماشالا مملکت ما هم که الان سال هاست که فقط و فقط برخورد و برخورد و برخورد داره میکنه و میبینیم که چقدر هم ماشالا کارساز بوده.

    • بدون نام

      برنامه خوبیه.

    • هرمان

      سلام من متاسفم که جوانان وفرزندان ما باپدرمتدرشون فرق دارند البته ا ز رفتن به یک کشوربیگانه آنهم برای تست صدا برای یک دخترازنظراسلام حرام است اما ازنظر زمانه ونسل جدید بایدگفت هزچه پاهامون راجمع میکنیم متاسفانه درازمون میکنند. ترکیه درحقيقت دشمن نیست اما تاریخ ثابت کرده. دوست دشمن من میتواند بامن دشمنی کند. واین تست های خانندگی برای همه ی جهان است وفقط برای گول زدن جوانان ایران نیست هدف این کاردرترکیه بدستور آمریکا و اسرائیل ودشمنان ملتها ست اما ماواقا خودمان راباید لهظه ای بجای جوانان دنیا قراردهیم نه فقط فررندانمان کشورهای دیگر جوانان .یک جوزآزادی رفتاری دارند به شرط آنکه ازخط قرمزها درکشورشان رد نشوند اما خط آسبزهای کشکرهای دیگر خط قرمز کشور ماست وبه همین خاطر است که برخی جوانان ایران دنبال آرزوهای واهی خود در.ورای مرزها میگردند اگرچه درآنورآب فقط بدبختی وبی بندوباری وهرزگی نصیبشان میشود. وآقا فقط مشکل جوانان ایران کارنیست اگرچه اکثر جوانان بکارند. وجوانان ایران فقط این 4جوان نیست بلکه رفتارخطرناک این 4جوان برای دست یابی به شهرت میتواند برای کشوروجوانان ا ین مرزوبوم خطرناک باشد چرا که تبلیغات تست خوانندگی اینگونه که این چندجوان را به ترکیه کشانده میتواند جوانان بیشتری را راهی شهرتباهی کند خواهشمندم مسوولان کمی بیشتر باین خبر وبرای مقابله بااین مشکل چاره جویی کنند راهی پیداکنند که جوانان کشو ر ررزوهایشان رادرکشورخودمان دنبال کنند نه در کشور همسایه من الله توفيق

    • بدون نام

      بعضی از صاحب نظران اول املاشون تقویت کنند بعدا انشا بنویسند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج