adexo3
۲۸۸۵۷
۵ نظر
۵۰۰۶
۵ نظر
۵۰۰۶
پ

جزئیات جدید از ماجرای «کلاه قرمزی»

«کلاه قرمزی و بچه ننه فیلم ارزشی محسوب نمی شود و طبق خواسته حوزه هنری مبنی بر اکران فیلم های ارزشی در سینماهایش، این فیلم در سینماهای حوزه هنری اکران نمی شود.»

جزئیات جدید از ماجرای «کلاه قرمزی»

هفت صبح: «کلاه قرمزی و بچه ننه فیلم ارزشی محسوب نمی شود و طبق خواسته حوزه هنری مبنی بر اکران فیلم های ارزشی در سینماهایش، این فیلم در سینماهای حوزه هنری اکران نمی شود.»

این جمله حبیب کاوش، سخنگوی شورای صنفی نمایش بود که دیروز با تاکید بر عدم ارائه حواله اکران به فیلم «کلاه قرمزی و بچه ننه» به سینماهای حوزه عنوان شد. کاوش گفت: «این تصمیم قطعی است که فقط برای اکران فیلم های ارزشی در سینماهای حوزه هنری حواله اکران صادر می شود و کلاه قرمزی و بچه ننه فیلم ارزشی محسوب نمی شود.»

جزئیات جدید از ماجرای «کلاه قرمزی»

دیروز مدیر پخش و بازاریابی سازمان سینمایی سوره از عملکرد شورای صنفی انتقاد کرد و گفت: «اقدامات شورای صنفی نمایش خارج از مسئولیت ها و وظایف آن است، این شورا موظف است طبق قراردادهایی که به آن می رسد برای اکران فیلم ها برنامه ریزی کند، قرار نیست هر نهاد و سازمانی که صاحب سینما است درباره برنامه هایش با این شورا هماهنگ باشد و نسبت به انتخاب هایش توضیح بدهد.»

فرجی گفت: «سازمان توسعه سینمایی سوره تمایل دارد فیلم «کلاه قرمزی و بچه ننه» را در گروه سینمایی استقلال اکران کند و با تهیه کننده و پخش کننده فیلم قرارداد قانونی دارد، شورا با بهانه جویی و در حرکتی غیرقانونی با وجود عقد قرارداد پخش کننده و سینمادار حواله اکران برای فیلم صادر نکرد. صدور بیانیه علیه حوزه و حاشیه سازی درباره انتخاب فیلم ها اقدامی است که شورای صنفی و در شکل کلی وزارت ارشاد و اداره کل نظارت و ارزشیابی دنبال می کنند و در نهایت به اختلافات جدید در سینما دامن می زند، مسئله ای که به هیچ وجه مورد قبول حوزه هنری نیست.

مدیر پخش و بازاریابی سازمان توسعه سینمایی سوره گفت: تلاش حوزه هنری استفاده از امکانات این نهاد برای رشد و تعالی سینمای ایران در بخش تولید، توزیع و نمایش است و اکران «کلاه قرمزی و بچه ننه» به عنوان فیلمی برای مخاطب کودک و خانواده در راستای اهداف و سیاستگذاری های حوزه در حمایت از سینمای کودک است.»

اما شورای صنفی نمایش معتقد است با توجه به درخواست صریح حوزه هنری مبنی بر اکران فیلم های ارزشی و به منظور جلوگیری از حاشیه ها و سردرگمی اهالی سینما از این پس تنها فیلم های ارزشی در سینماهای حوزه هنری اکران خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اميرح

      كلاه قرمزي براي همه ما دهه60ها (دهه متولدين مظلوم) ارزش محسوب ميشه.هيچ وقت يادم نميره،يكي از بزرگترين هديه هايي كه بابام بهم داد بردن من به سينما براي ديدن كلاه قرمزي بود.اون وقت7 سالم بود. 4 بار (در مناسبت هاي مختلف) براي ديدن كلاه قرمزي به سينما رفتم. خيلي به كلاه قرمزي نزديك بودم و اونو مال خودم ميديدم. يادش بخير

      پاسخ ها

      • بهروز

        واقعا مظلومیم
        اوج رشد جمعیت و.......

      • آراسته

        نظر قشنگی دادی. بهت مثبت می دم فقط به خاطر این جمله ات( دهه متولدین مظلوم) ههه

    • ice

      ماشالا واقعا فیلم هایی که رو پرده سینما هست همه ارزش هنـــــــــــــــــــــــــــری دارن!!
      هه هــــــــــه!! چه جکی گفته طرف...

    • مصي

      ارزشي نبودنش رو آقاي حبیب کاوش تشخيص دادن !!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج