انتقاد قاسمخانی از آگهی های تلویزیون
مهراب قاسمخانی با اشتراک گذاشتن عکسی از آرم تبلیغات بازرگانی رسانه ملی نسبت به وضعیت آگهیهای تبلیغاتی انتقاد کرد.
او در این باره نوشت: « زن و مرد جوانى وارد كارگاهى خاك گرفته و متروك ميشوند. مرد با نارضايتى شكايت ميكند كه بيخود از آن سر دنيا آمده و اين كارگاه به درد نميخورد و زن پاسخ ميدهد كه پس از فوت پدرشان اولين بار است كه به اينجا آمده...
زن و مرد جوان در خانه هستند و زن دفترچه پس انداز بانكى را به مرد نشان ميدهد كه از بين وسائل پدرشان پيدا كرده است... زن و مرد جوان در بانك متوجه ميشوند كه پدرشان برايشان پولى هم به ارث گذاشته و لبخندى به هم ميزنند و ميگويند كه حالا آن كارگاه به دردشان ميخورد...
نتيجه اخلاقى: پدران مرحومى كه براى فرزاندانشان ملك به ارث ميذارن بدون اين كه پول قابل توجهى هم ضميمه اش كنن پدران خيلى بى فكرى هستن كه ارزش نداره به خاطرشون از اون سر دنيا بياييد.
نتيجه حرفه اى: مشاور تبليغاتى خوب از نون شب هم واجب تره.
نتيجه تفريحى: تركيب سفارش دهنده خوش ذوق و سفارش گيرنده خلاق تركيب خيلى بانمكيه كه ميتونه لحظات شادى رو براى بيننده ها رقم بزنه .
نتيجه فنى: اينترنت چيزى است كه گوگل دارد و ميشود به كمك آن فهميد كه در دنيا چه خبر است.
نظر کاربران
سلام اتفاقا یه تبلیغ دیگه هم هست که یه کشتی داره میره یه دفعه دزدهای دریایی حمله میکنن و میگن یه جنس خوب تو کشتی هست دنبال اون اومدیم
نتیجه اخلاقی : هر چیز خوبی که میخواهیم بدست بیاریم باید بدزدیمش
یعنی واقعا کسی تو رسانه ملی نیست اینارو بررسی کنن؟
با جامعه آینده چیکار داریم میکنیم؟؟؟؟؟
بابا کسی فیلم و اخبار رسانه میلی هم نگا نمیکنه حالا گیر دادید یه آگهی؟
اینکه توتبلیغات یک خانواده دربهتریت خونه و لوازم زندگی صرف نظراز سن کمشون قراردارن و این تفکرو رواج میده , الگوی زندگی خانواده خوشبخت همینه واگراینارو نداشته باشی بدبختی