adexo3
۲۹۰۹۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تکذیب ممنوعیت ثبت مهریه بالای ۱۱۰سکه

این طرح در برخی از کشورها مانند امارات هم مطرح است ولی این در حد یک تئوری است. پیشنهاد کتبی هم به کمیسیون ارائه نشده است.

تکذیب ممنوعیت ثبت مهریه بالای 110سکه
هفت صبح: سخنگوی کمیسیون قضايی مجلس از بررسی چهار لایحه مهم قضایی در کمیسیون قضایی مجلس خبر داد.

به گزارش جهان، محمدعلی اسفنانی در گفتوگو با مهر اعلام کرد: در حال حاضر لایحه انتقال موردی محکومان روی میز کمیسیون قضايی مجلس قرار دارد که بهزودی نهایی میشود.

وی افزود: با تصویب و اجرای این لایحه قوانین موازی و موردی متوقف و قانونی جامع و کامل به کشور ارائه خواهد شد. متأسفانه در کشور ما، قانون استرداد مجرمان به صورت موردی تهیه شده و هماکنون کافی نیست، از این رو تصویب این لایحه مجموعه کاملی را در بحث استرداد مجرمان و انتقال موردی محکومان به حبس را به وجود میآورد.

نماینده مردم فریدن، فریدونشهر و چادگان در مجلس در پاسخ به اینکه لوایحی اعم از مجازات جایگزین حبس، قانون جامع وکالت و پیشگیری از وقوع جرم از مجلس هشتم مانده و نهایی نشده است، گفت: این سه لایحه همراه با لایحه مجازات جایگزین حبس در دستور کار کمیسیون قضايی قرار دارد و قطعا بهزودی بررسی در این مورد آغاز میشود. البته لایحه مجازات جایگزین حبس این هفته مورد بررسی قرار میگیرد.

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس در مورد آخرین وضعیت لایحه حمایت از خانواده گفت: با ایراد شورای نگهبان دو ماده این لایحه در حال رفع ایراد در کمیته تخصصی کمیسیون است که در هفته جاری با تصویب و رفع ایراد به صحن و شورای نگهبان ارجاع میشود.

اسفنانی در پاسخ به اینکه در خطبه های پیش از نمازجمعه این هفته تهران اسدالله جولایی رئیس ستاد دیه اعلام کرده که طرحی را برای عدم ثبت مهریه بالای ۱۱۰ سکه در دفترخانه ها ارائه کرده است، گفت: این طرح در برخی از کشورها مانند امارات هم مطرح است ولی این در حد یک تئوری است. پیشنهاد کتبی هم به کمیسیون ارائه نشده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج